Professorship for Business Psychology, in Particular Methodology and Market Psychology
Organisational unit: Professoship
1 - 4 out of 4Page size: 10
- 2017
- Published
The Effects of Altruism and Social Background in an Online-Based, Pay-What-You-Want Situation
Peschla, H., Süßmair, A. & Meier, G., 31.03.2017, In: American Journal of Industrial and Business Management. 7, 3, p. 245-269 25 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
- 2013
- Published
The impact of introductions in telephone surveys
Meier, G., 01.08.2013, Telephone Surveys in Europe: Research and Practice. Häder, S., Häder, M. & Kühne, M. (eds.). Berlin, Heidelberg: Springer, p. 265-274 10 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
- 2007
- Published
Validierung eines Fragebogens zur Erfassung der Anzahl von Telefonnummern
Meier, G., 2007, Mobilfunktelefonie - eine Herausforderung für die Umfrageforschung. Gabler, S. & Häder, S. (eds.). Mannheim: GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften, p. 91-104 14 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
- 2005
- Published
Steigerung der Ausschöpfungsquote von Telefonumfragen durch geschickte Einleitungstexte
Meier, G., 2005, In: ZUMA-Nachrichten. 29, 57, p. 37-55 19 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research