DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
The Quarterly Journal of Experimental Ps...
//
Publications
//
The Quarterly Journal of Experimental Psychology,
0033-555X
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Submission year
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Activities
Interculturally wired, locally connected: Online collaboration and intercultural learning in a bi-national blended learning project
Wie beeinflussen Komplexität und Schwierigkeit der Aufgabe die Selektionsleistung am Touchscreen bei jüngeren und älteren Nutzern?
International Application of Intensive, Project-Based Sustainability Professional Development for In-Service Primary School Teachers
Ein Beobachter für eine robuste sensorlose Regelung eines elektromagnetischen Antriebs für Gaswechselventile in Verbrennungsmotoren
Publications
Palaces, Stars and Abeceda. The Body as Indexical Reader in Post-Socialist Art by CORO Collective, Cooltūristės and Paulina Olowska
Die an die Schüler/-innen gerichtete Sprache. Erste Ergebnisse einer Studie zur Adaptivität sprachlichen Handelns von Lehrer/-innen
Chancen des Konzepts der Bildung für nachhaltige Entwicklung für die Kooperation von Schule und außerschulischer (Umwelt)Bildung
Benjamins zeitdiagnostische Rezensionstätigkeit zwischen Text und Kontexten. Exemplarische Analysen eines Spannungsverhältnisses
Biogeographical patterns in the diet of the wildcat, Felis silvestris Schreber, in Eurasia: Factors affecting the trophic diversity
Subjektive Theorien und biographische Erfahrungen im Professionalisierungsprozess von Lehrkräften – am Beispiel von Umweltbildung
Genetic diversity and population structure of the endangered insect species Carabus variolosus in its western distribution range
Callings and work engagement: Moderated mediation model of work meaningfulness, occupational identity, and occupational self-efficacy
Press / Media
Interview mit den Projektbeteiligten des Verbundprojekts „Gelingen! Gemeinsam lernen in und für inklusive(n) Bedingungen im Kindergarten