DE
EN
Research Index FOX
Start
Researchers
Publications
Projects
Organisations
Downloads
About FOX
//
Start
//
Journals
//
International Journal of Agricultural an...
//
Publications
//
International Journal of Agricultural and Environmental Information Systems,
1947-3192
Journal
0 - 0 out of 0
Page size:
10
10
20
50
100
Sort by:
Submission year
Publication date
Title
Type
Submission year
Recently viewed
Activities
Transdisziplinäre Entwicklungsteams in der LehrerInnenbildung - Verbindung von Akteuren aus dem Kontext (schul-)pädagogischer und hochschulischer Bedingungen
Internet-based guided self-help to reduce strain in employees. A randomized controlled trial testing the efficacy of an Internet-based problem solving training
Publications
Mut zur Weite der Vernunft. Thesen zum Verhältnis von Vernunft, Glaube, der universitas scientiarum und zum Dialog der Kulturen aus reformatorischer Sicht
Barley (Hordeum distichon L.) roots produce volatile aldehydes derived from the lipoxygenase/hydroperoxide lyase pathway with a strong age-dependent pattern
Aerobic Biodegradability of the Calcium Channel Antagonist Verapamil and Identification of a Microbial Dead-End Transformation Product Studied by LC-MS/MS
Islamophobic Right-Wing Populism? Empirical Insights about Citizens' Susceptibility to Islamophobia and Its Impact on Right-Wing Populists' Electoral Success
Lebensweltgestaltung junger Frauen mit türkischem Migrationshintergrund in der dritten Generation : "Mama, erzähl mir neue Sachen, deine sind schon veraltet"
Analyse des kognitiven Potenzials von Aufgaben in der beruflichen Fachrichtung Pflege
The conservation value of paddock trees for birds in a variegated landscape in southern New South Wales. 1. Species composition and site occupancy patterns
Effects of free-air CO 2 enrichment and nitrogen supply on grain quality parameters and elemental composition of wheat and barley grown in a crop rotation
Press / Media
Interview Goethe Institut: Künstliche Intelligenz im Fremdsprachenunterricht - Wie verändert sich die Rolle der Unterrichtenden durch künstliche Intelligenz?