Food Ethics

Journal

  1. 2023
  2. We have Some Calves left! Socially Accepted Alternatives to the Current Handling of Male Calves from Dairy Production

    Schulze, M., Kühl, S. & Busch, G., 10.2023, In: Food Ethics. 8, 2, 14 p., 11.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  3. 2019
  4. Food Retailers as Mediating Gatekeepers between Farmers and Consumers in the Supply Chain of Animal Welfare Meat - Studying Retailers’ Motives in Marketing Pasture-Based Beef

    Schulze, M., Spiller, A. & Risius, A., 01.08.2019, In: Food Ethics. 3, 1-2, p. 41-52 12 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Recently viewed

Publications

  1. Geschwisterkonstellation und Lesekompetenz
  2. Druckmedien
  3. Research, entrepreneurship and venture capital – governmental measures and Schumpeter's role in Germany between 2009 and 2019
  4. Beyond plastic – Consumers prefer food packaging derived from genetically modified plants
  5. On Gambiarras
  6. The Distribution of Income of Self-employed, Entrepreneurs and Professions as Revealed from Micro Income Tax Statistics in Germany
  7. Politikberatung in der Wissensgesellschaft
  8. Liste der im norddeutschen Tiefland typischen Waldgefäßpflanzen
  9. Am Anfang war das Wort
  10. Britain and Germany Imagining the Future of Europe
  11. Fluorinated alternatives to long-chain perfluoroalkyl carboxylic acids (PFCAs), perfluoroalkane sulfonic acids (PFSAs) and their potential precursors
  12. Kulturfreie Bilder
  13. Connected or Unconnected? – Synergiepotenziale und Herausforderungen von IT-Governance in Hochschulen
  14. Vertrieb nachhaltiger Produkte
  15. Verortung von Nachhaltigkeit in der Berufs- und Wirtschaftspädagogik
  16. Typen von Transformationen der Wissensspeicher in der Frühen Neuzeit
  17. § 289 f Erklärung zur Unternehmensführung
  18. Herrschaftskritische theoretische Praxis: Politisch-biographisches Gespräch mit Alex Demirovic
  19. Unter der Herrschaft Christi, 2: Ernst Käsemanns Paulusverständnis: Konstanten und Entwicklungen
  20. DaZ-Kompetenzen angehender Lehrkräfte des Faches Sachunterricht sowie der aus dem Sachunterricht hervorgehenden Fächer
  21. 100 Jahre Germanistik in Hamburg
  22. Der BMBF-Forschungsschwerpunkt zu "Jedem Kind ein Instrument" in Nordrhein-Westfalen und Hamburg