Verbesserte Theorie-Praxis-Verzahnung durch die Arbeit in und mit Entwicklungsteams

Press/Media

Gastbeitrag

References

TitleCentrum für Hochschulentwicklung (CHE)
Degree of recognitionNational
Media name/outletMonitor-Lehrerbildung Newletter 02/2022
Media typeWeb
Country/TerritoryGermany
Date10.02.22
URLhttps://www.monitor-lehrerbildung.de/web/newsletter/index.html#meinung
PersonsSandra Fischer-Schöneborn

Description

Gastbeitrag

Period10.02.2022
View graph of relations

Recently viewed

Publications

  1. Ideological Construction of Deviance in Street Children’s Discourse in Southwestern Nigeria
  2. Carbon Management Accounting
  3. Jenseits des Werkzeugs
  4. § 60 Republik Korea (Südkorea)
  5. Systematic student-driven literature reviews in sustainability science
  6. Ausländer in südafrikanischen (Innen-)Städten
  7. Ein optimales Zeitfenster für den Fortschritt?
  8. A Sociocognitive Interpretation of Organizational Downsizing
  9. Unterwegssein und die Fraglichkeit des Bleibens
  10. Correction to
  11. Vom Tableau zur entfesselten Kamera
  12. Traumziel Nachhaltigkeit
  13. Two Decades of Sustainability Management Tools for SMEs
  14. Requirements engineering for an industrial symbiosis tool for industrial parks covering system analysis, transformation simulation and goal setting
  15. Entwicklung und Validierung eines Fragebogens zur Erfassung von Freude am Schulsport im Jugendalter (FEFS-J)
  16. Formen des Biodiversitätsmanagements
  17. Schlemmer, Oskar
  18. Migration, Legalität und Kriminalität
  19. Training participation of an aging workforce in an internal labor market
  20. Kinder in der Jugendhilfe
  21. Exports and Productivity
  22. What predicts the alleviation of Covid-related future anxiety in schoolchildren 6 to 9 months into the pandemic?
  23. Nachhaltigkeitsmanagement in der öffentlichen Verwaltung
  24. Editorial overview: Selected articles from green and sustainable chemistry conference
  25. Ivano Alogna, Christine Bakker, Jean-Pierre Gauci (eds). Climate Change Litigation: Global Perspectives. Leiden: Brill Nijhoff, 2021. Pp. 543. ISBN: 9789004447608.
  26. Careerists or Educational Aspirants? – (Re-)entry of European Lifelong Learners into Higher Education