Lebensmittelabfälle vermeiden, Klimabilanz verbessern

Press/Media

References

TitleLebensmittelabfälle vermeiden, Klimabilanz verbessern
Degree of recognitionRegional
Media name/outletWissen Hoch N - Das Portal der Technologietransferstellen der niedersächsischen Hochschulen
Media typeWeb
Country/TerritoryGermany
Date12.04.22
Producer/AuthorArbeitskreis der niedersächsischen Hochschultransferstellen
URLhttps://doi.org/10.60479/BJ1J-W110
PersonsSimone Abels, Daniel Pleißner
Period12.04.2022
View graph of relations

Recently viewed

Publications

  1. Partizipation von Studierenden in Studiengängen für beruflich Qualifizierte
  2. Reinforcing or counterproductive behaviors for sustainable entrepreneurship? The influence of causation and effectuation on sustainability orientation
  3. Seasonal allergic rhinitis and antihistamine effects on children's learning
  4. Schulpädagogik und schulpraktische Studien
  5. Kulturell geprägte Konventionen des Sprachgebrauchs
  6. Vollendete Tatsachen
  7. Longitudinal studies in organizational stress research
  8. Analphabetismus, sekundärer
  9. §4 Nr. 4 Beispiele unlauterer geschäftlicher Handlungen
  10. The effects of windthrow on plant species richness in a Central European beech forest
  11. La matematizzazione dei plena
  12. In a no-win situation
  13. Vom Luftballon zum Van-de-Graaff-Generator
  14. Impacts of urban real-world labs: Insights from a co-evaluation process informed by structuration theory in Wuppertal-Mirke
  15. Taxonomic revision of the Graphipterus serrator (Forskål) group (Coleoptera, Carabidae)
  16. The tournament phenomenon beyond agency theory Behavioral economic experiment
  17. Nonylphenol polyethoxylate in hospital wastewater
  18. Journal of Public Affairs, Special issue: “The marketing and public affairs of sustainability”
  19. Dieter Henrich and contemporary philosophy: the return to subjectivity
  20. Situative Identität? Sozialität und Selbstverhältnis unter dem Zeitregime der Spätmoderne
  21. Die "Matheasse" in Jena - Erfahrungen und Materialien zur Förderung mathematisch interessierter Grundschüler
  22. Bildungsgang Realschule
  23. Professionelle Unterstützung Lehramtsstudierender in Praxisphasen
  24. Emissions Trading and Corporate Sustainability Management