'THREADS ARE VEINS' – On Magdalena Abakanowicz

Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

Event

International Conference Dedicated to the Centenary of the H2SO4: Recalling Avant-Garde Moments, Reconnecting Avant-Garde Scenes

09.10.2411.10.24

Tiblis, Georgia

Event: Conference

Documents

Recently viewed

Activities

  1. Space and Organizing Practices: Researching Individual Entrepreneurs in the Creative Industries
  2. ADORE. Teaching Adolescent Struggling Readers. Research Findings
  3. Journal of Liquid Chromatography and Related Technologies (Fachzeitschrift)
  4. Sloterdijk’s Plural Spherology and its potential for Organization Studies - 2018
  5. African Entomology (Zeitschrift)
  6. Landscape factors affecting Parakeet damage to sunflower fields in Israel.
  7. Can there be a Philosophy after the Cultural Revolution
  8. 2nd euroCRIS Members Meeting - 2010
  9. Wieso klappt das nicht?! Videoanalyse zur individuellen Weiterentwicklung
  10. Global warming triggers loss of genetic diversity of Z. exulans populations in Euro-pean high mountain systems
  11. Motivation for Post-Retirement Work: The Case of Senior Experts in Germany
  12. International Symposium on Scanning Probe Microscopy & Optical Tweezers in Life Sciences - 2010
  13. Gastvortrag an der Universität 2010
  14. College (Organisation)
  15. Teaching Adolescent Struggling Readers - European Research Findings about Good Practice
  16. Arbeitsmarktintegration von Geflüchteten – wo stehen wir.
  17. Vortrag: Weiter auf der Suche nach der richtigen Methode?: Ergebnisse einer Langzeitstudie über Effekte eines Unterrichts mit "Fara und Fu", "Tobi", "Lesen durch Schreiben" und der "Silbenanalytische Methode"
  18. Geträumte Horizonte, Ozeane und Schiffe 2011
  19. Vielperspektivität auch in der Forschung? Beobachtungen zur Entwicklung der Sachunterrichtsforschung
  20. Erfassung der Qualität des Unterrichtshandelns angehender Lehrkräfte – Entwicklung eines videogestützten Beobachtungsinstruments.
  21. Tagung "Lernpotenziale individuell fördern im Gymnasium" - 2016