Teaching, assessing and promoting 21st century competencies

Activity: Talk or presentationGuest lecturesTransfer

Maik Adomßent - Speaker

    mit Esther Care
    10.11.201412.11.2014

    Event

    UNESCO World Conference on Education for Sustainable Development - ESD 2014 : Learning Today for a Sustainable Future

    10.11.1412.11.14

    Nagoya, Japan

    Event: Conference

    Recently viewed

    Publications

    1. The reputation costs of executive misconduct accusations
    2. Environmental and operational sustainability of airports
    3. Nachhaltigkeitssteuerung in der öffentlichen Verwaltung
    4. Lerngelegenheiten im niedersächsischen Langzeitpraktikum
    5. Kinetic modeling of active plasma resonance spectroscopy
    6. Engaging Teacher Educators with the Sustainability Agenda
    7. Agenda 21 und Universität - auch eine Frage der Gesundheit?
    8. Improvements in Flexibility depend on Stretching Duration
    9. Value of large-scale linear networks for bird conservation
    10. Metacommunity, mainland-island system or island communities?
    11. Ontologiebasierte Repräsentation von Integrationsprofilen
    12. Das Mitch-Spiel-Spiel - Ein Würfelspiel mit, für und über MKL
    13. Wirtschaftlichkeit des Kanalpumpspeichers Elbe-Seitenkanal
    14. Education in green chemistry and in sustainable chemistry
    15. Wirkungsmessung in Social Entrepreneurship Organisationen
    16. Integrated driver rostering problem in public bus transit
    17. Motive für die Wahl des Studiengangs Wirtschaftspädagogik
    18. Forschungs- und Entwicklungsprojekte als diskursive Arenen
    19. Explaining age and gender differences in employment rates
    20. Entrance fees as a subjective barrier to visiting museums
    21. Der grenzüberschreitende Formwechsel in Europa nach Polbud
    22. Closed-Loop Supply Chain Management - Eine Simulationsstudie
    23. Ecosystem services as a boundary object for sustainability
    24. Sustainable use of ecosystem services under multiple risks
    25. Nutzung von Daten für die Schul- und Unterrichtsentwicklung
    26. Vision-Based Deep Learning Algorithm for Detecting Potholes
    27. Subjektive Theorien von Musikerinnen und Musikern zum Üben