Ringvorlesung ,,Liebe. Zu Geschichte und Erscheinungsformen einer rätselhaften Emotion" 2010

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesEducation

Michael Schefczyk - Speaker

Kann denn Vaterlandsliebe Sünde sein?
17.12.2010
Ringvorlesung ,,Liebe. Zu Geschichte und Erscheinungsformen einer rätselhaften Emotion" 2010

Event

Ringvorlesung ,,Liebe. Zu Geschichte und Erscheinungsformen einer rätselhaften Emotion" 2010

26.11.10 → …

Lüneburg, Germany

Event: Other

Recently viewed

Activities

  1. Der Beitrag 'neuer' emotionaler Stile zum Erfolg jüngerer, christlicher Gemeinden in Berlin
  2. „(Waren-)Konsum und moderne Gesellschaft: Historische und soziologische Aspekte (Plenarvortrag)
  3. Jahrestagung der Gesellschaft für Wissenschafts- und Technikforschung e.V. - GWTF Tagung 2011
  4. Two guest speeches: "arts and cultures of sustainability" and "art, social change and research"
  5. Fotografie als 'Frucht der Schöpfung': Die monetäre Potenz der Fotografie im 19. Jahrhundert
  6. Engagements of contemporary artists for sustainability: the case of ecological art in China
  7. Antrittsvorlesung Prof. Dr. Timo Ehmke an der Fakultät Bildung, Leuphana Universität Lüneburg
  8. Discerning aspects of memory: The ethics of memory in (post)global and transnational contexts
  9. Jahreshauptkonferenz des Weltdachverbandes für Internationale Musikwett-bewerbe -- WFIMC 2002
  10. Art, creative cities and cultures of sustainability: Searching for (aesth)ethics of complexity
  11. Mehrsprachigkeit in der Schule – Defizit oder Ressource? Überzeugungen angehender Lehrkräfte
  12. International Master's Degree Programme in Museology of the Reinwardt Academy, Amsterdam 2007
  13. Kulturelle Diversität als kuratorisches Konzept zeitgenössischer Musik- und Theaterfestivals
  14. eMotion - the psychographic museum: analyzing expectations and experiences in an arts exhibition
  15. Aesthetics of Sustainability: a transdisciplinary approach requires a sensibility to complexity
  16. Assessment of adult’s mathematical competence and the use of mathematics in work and daily life
  17. Explaining the learning progress in mathematics of retained students and low-achieving students
  18. Aufgaben im Unterricht. Ein allgemeindidaktisches Kategoriensystem für die Analyse von Aufgaben