Journal of International Relations and Development (Journal)

Activity: Publication peer-review and editorial workPeer review of publicationenResearch

Recently viewed

Researchers

  1. Tanja Neubüser

Activities

  1. Intraorganizational tensions around being good: Structures and practices or organizing purchasing and CSR in garment retailers and brands
  2. OR for children: Lego robotic Warehouse Simulation
  3. Medienimpulse (Zeitschrift)
  4. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  5. 4. Darmstädter Tage der Transformation - DTdT 2022
  6. Universal Design for Learning als Zugang zum Verstehen von Barrieren
  7. Seminar - Research Colloquium in Practical Philosophy 2021/2022 - Session 22
  8. To 'Siez' or to 'Duz?': Use and development of pronominal address forms in German in a study abroad context (Universität Potsdam, invited talk)
  9. 3rd Cross-Cultural Pragmatics at a Crossroads III - 2013
  10. The Paradox of Openness
  11. Involuntary Servitude
  12. “The Artist and the Narrator. Theorizing two performative modes of spectatorship of the Installation ‘House’”
  13. Chartered Institute of Arbitration (Externe Organisation)
  14. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
  15. Modellentwicklung zur Beschreibung von Reibschwingungen bei der Schraubenmontage
  16. Internationales LAUD Symposium - LAUD 2007
  17. Fakultät Nachhaltigkeit (Organisation)
  18. Schneider Verlag Hohengehren (Verlag)
  19. Über die Wahrnehmung und Wirksamkeit des Feedbacks einer mathematikbezogenen Lernplattform
  20. Interdisciplinary Graduate Student Conference - 2006
  21. Sustainability science and the role of Universities
  22. Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
  23. Klima und Recht - KlimR (Fachzeitschrift)
  24. Musikunterricht und Computer. (Zeitschrift)
  25. 17 Sociolinguistics Symposium - 2008
  26. Killing Boredom: On the Expansion and Contraction of Time in Strategic Change
  27. Tagung der GPJE 2015
  28. Aggressive Steuervermeidung multinationaler Unternehmen - ein interdisziplinärer Ansatz
  29. Mit Mysteries zu Forschendem Lernen im Chemieunterricht – das Projekt