Fortbildungstagung des Sächsischen Museumsbundes 2011

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Volker Kirchberg - Speaker

    Was muss das Museum wissen?
    07.11.2011
    Fortbildungstagung des Sächsischen Museumsbundes 2011

    Event

    Fortbildungstagung des Sächsischen Museumsbundes 2011: Publikumsforschung, Ansätze-Methoden-Praxisbeispiele

    07.11.11 → …

    Leipzig, Germany

    Event: Conference

    Recently viewed

    Publications

    1. Interkulturelles Lernen anhand von Bildnarrationen.
    2. Expérimentation et évaluation du portail TELL ME MORE CAMPUS
    3. 'Isaiah'
    4. A machine learning approach to Portuguese clause identification
    5. Waste prevention behaviour and fast and frugal heuristics
    6. Role of scavengers in providing non-material contributions to people
    7. Prospects for the use of macro-algae for fuel in Ireland and the UK
    8. Resistance to change at German Media AG
    9. Afrikas neues Vorbild?
    10. Cultural Politics of Games
    11. Automatische Konsolidierung von Seecontainern
    12. Wirtschaft neu lehren – eine Einleitung
    13. Da stolpert das Ohr
    14. Mathematik im Ingenieurwissenschaftsstudium – Ansätze zu einer fachbezogenen Kompetenzmodellierung
    15. Special Section: Personality at Work
    16. Methodik der ökologischen Rechnungslegung in Unternehmen
    17. Multisensory Design of Retail Environments
    18. Complexity in Water Management and Governance
    19. The Americas: Evo's Bolivia: Continuity and Change, C. Farthing Linda & H. Kohl Benjamin . Austin, TX: University of Texas Press, 2014. 272pp
    20. The professional context as a predictor for response distortion in the Adaption-Innovation-Inventory – An investigation using mixture-distribution item-response theory models
    21. The heterogeneous competitive effects of trade and foreign direct investment
    22. Communities of ground-living spiders in deciduous forests
    23. Informationsströme in digitalen Kulturen
    24. Digitalisierung und Eventisierung, Nationalisierung und Globalisierung
    25. Lernen an realitätsnahen Fallbeispielen mit computerunterstützter Kommunikation