Self-organized learning in vocational education: foundation, implementation, and evaluation
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung
Standard
Teaching-learning processes in vocational education: Foundations of Modern Training Programmes . Hrsg. / Klaus Beck. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2002. S. 267-295 (Konzepte des Lehrens und Lernens; Band 5).
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Self-organized learning in vocational education
T2 - foundation, implementation, and evaluation
AU - Sembill, Detlef
AU - Wolf, Karsten D.
AU - Wuttke, Eveline
AU - Schumacher, Lutz
N1 - Literaturverz. S. 292 - 295
PY - 2002
Y1 - 2002
KW - Business psychology
KW - Problemlösen
KW - Selbstgesteuertes Lernen
KW - Berufsausbildung
UR - http://d-nb.info/964744430
M3 - Contributions to collected editions/anthologies
SN - 3631395485
SN - 978-3631395486
T3 - Konzepte des Lehrens und Lernens
SP - 267
EP - 295
BT - Teaching-learning processes in vocational education
A2 - Beck, Klaus
PB - Peter Lang Verlag
CY - Frankfurt am Main
ER -