Popular Music Songwriting as Cultural, Creative and Economic Practice: Songwriting von populärer Musik als kulturelle, kreative und ökonomische Praxis
Publikation: Bücher und Anthologien › Sammelwerke und Anthologien › Forschung
Authors
Popular music revolves around songwriting, as songs are essential to creating a musical product, along with its performance, distribution, and commercial use. This yearbook sheds light on various historical and contemporary discourses, debates, and issues in popular music songwriting.
Originalsprache | Englisch |
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Erscheinungsort | Münster |
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Verlag | Waxmann Verlag |
Anzahl der Seiten | 304 |
ISBN (Print) | 978-3-8188-0051-2 |
ISBN (elektronisch) | 978-3-8188-5051-7 |
Publikationsstatus | Erschienen - 19.05.2025 |
Publikationsreihe
Name | Lied und populäre Kultur |
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Verlag | Waxmann |
Band | 69 |
ISSN (Print) | 1619-0548 |
- Musik
- Kulturwissenschaften allg.