Behaviourally informed climate change policies

Publikation: Beiträge in SammelwerkenBeiträge in allg. Tätigkeitsberichten

Authors

OriginalspracheEnglisch
TitelAddressing the climate challenge
HerausgeberJane Arrowsmith, Suzanne Bartington, Iseult Lynch, Kate McGowan, Jonathan Radcliffe, Jeremy Swan, Helen Toft
Anzahl der Seiten2
ErscheinungsortBirmingham
VerlagUniversity of Birmingham
Erscheinungsdatum09.09.2021
Seiten98-99
DOIs
PublikationsstatusErschienen - 09.09.2021
Extern publiziertJa

DOI

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Molecular crowding creates traffic jams of kinesin motors on microtubules
  2. Kampf um die Grenzen
  3. Ǐnci Dirim / Anke Wegner (Hrsg.): Normative Grundlagen und reflexive Verortungen im Feld DaF_DaZ*
  4. Irish children's books in translation
  5. The basiphilous dry grasslands of shallow, skeletal soils (Alysso-Sedetalia) on the island of Öland (Sweden), in the context of North and Central Europe
  6. Anatomie des SS-Staates
  7. Impact of early childhood education settings on the systems thinking skills of preschool children through the lens of Bronfenbrenner's theory
  8. Tourists’ valuation of nature in protected areas
  9. Praxisorientiertes Projektlernen am Beispiel der Leuphana College-Studien in der Praxis.
  10. Lernmodul „Kombinierter Verkehr!?”
  11. Bioassay-directed fractionation for analyzing estrogens in surface waters of the German Baltic Sea
  12. Phosphorus status, use and recycling in a Chinese peri-urban region with intensive animal husbandry and cropping systems
  13. How much do others matter?
  14. Transformation gezielt kommunizieren
  15. Integrating Sustainability into Learning in Chemistry
  16. Medienästhetik
  17. Strategic alliances for corporate sustainability innovation
  18. PROVENCE - An Eight Issue Magazine Dedicated to Hobbies
  19. Verstehen: nur eine kognitive Operation? Systemtheoretische Interpretation einer prozeßorientierten Didaktik des Erstunterrichts
  20. Thermodynamic assessment and experimental study of Mg-Gd alloys
  21. Medien, Krieg, Geschlecht: Dimensionen eines Zusammenhangs
  22. COVID-19-related fear, stress and depression in school principals