Das "Offene Atelier"

Projekt: Transfer (FuE-Projekt)

Projektbeteiligte

  • Künstlerhaus Lauenburg

Beschreibung

Kooperatives Lehr-Forschungsprojekt zur Künstlerischen Kunstvermittlung zwischen dem Institut für Kunst, Musik und ihre Vermittlung, Leuphana Universität Lüneburg und dem Künstlerhaus Lauenburg.
StatusAbgeschlossen
Zeitraum06.02.1731.07.21

Verknüpfte Aktivitäten

  • Kunst & Vermittlung #17

    Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKünstlerische VeranstaltungenLehre

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Appreciation of multilingual teaching activities by secondary school students in Germany: findings from a quasi-experimental intervention study on teaching French
  2. Advancing sustainable chemistry education
  3. Lachen können und eine Sache lieben
  4. Social Enterprise Referents
  5. The Problems of Modern Societies — Epistemic Design around 1970
  6. § 47 Allgemeine Überwachung
  7. Sozialarbeiterinnen als Selbstständige
  8. Inter- und transdisziplinäre Forschungsprojekte als Ansatz für eine transformative Hochschulbildung
  9. Making things happen
  10. Stand der Technik und fortschrittliche Ansätze in der Entsorgung des Flowback
  11. General Ecology
  12. Das Unsichtbare sichtbar machen
  13. Quo vadis, Computer ?
  14. Characterization of the deformation state of magnesium by electrical resistance
  15. Effects of the influence factors in adhesive workpiece clamping with ice
  16. Fundamental Theology
  17. Distance-sensitivity of German exports
  18. 'You are angels': understanding the entanglement of family and enterprise in an early-stage family-run coworking space
  19. Sources and pathways of biocides and their transformation products in urban storm water infrastructure of a 2 ha urban district
  20. Response to Kabisch and Colleagues
  21. Identification of phototransformation products of the antiepileptic drug gabapentin
  22. Sich Platz verschaffen
  23. Netzwerkarbeit in der Berufsbildung für eine nachhaltige Entwicklung
  24. The Relationship Between Theory and Practice in Vocational Education:
  25. Flows of Active Pharmaceutical Ingredients Originating from Health Care Practices on a Local, Regional, and Nationwide Level in Germany
  26. Arbeitszeit
  27. Negotiating Sustainability Transitions
  28. Illusion versus Zwang
  29. Innovation in Sustainable Supply Chains
  30. Greene’s dual-process moral psychology and the modularity of mind