LERA 2021 James G. Scoville Best International/Comparative IR Paper Award

Auszeichnung: Externe Preise, Stipendien, Auszeichnungen, ErnennungenForschung

Elke Schüßler (Empfänger/-in), Sarah Ashwin (Empfänger/-in), Chikako Oka (Empfänger/-in), Rachel Alexander (Empfänger/-in) & Nora Lohmeyer (Empfänger/-in)

The article Spillover Effects across Transnational Industrial Relations Agreements: The Potential and Limits of Collective Action in Global Supply Chains co-authored by Sarah Ashwin, Chikako Oka, Elke Schüßler, Rachel Alexander and Nora Lohmeyer from our project team and published in Industrial and Labor Relations Review has been awared with the 2021 James G. Scoville Best International/Comparative IR Paper Award by the US-based Labor and Employment Relations Association (LERA). This award is given annually to a member of the LERA for authoring an international and comparative employment issues paper designated by LERA Best International Paper Awards Committee as the “most outstanding.”
Datum der Bewilligung2021
BekanntheitsgradInternational
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Sina Werner
  2. Anja Rawe

Publikationen

  1. Estimated capital stock values for German manufacturing enterprises covered by the cost structure surveys
  2. Mixed farmers' perception of the ecological-economic performance of diversified farming
  3. "Occupational eMental Health" in der Lehrergesundheit
  4. Impact of rhizobacterial volatiles on Brachypodium distachyon (L.) Beauv. growth and response to abiotic stresses
  5. Measuring Effective Democracy
  6. Heterogeneity Matters
  7. Business owners' action planning and its relationship to business success in three African countries
  8. Elenfoque al cliente touristico.
  9. Biodiversität, Ökosystemfunktionen und Naturschutz
  10. Editorial
  11. Microeconometrics of International Trade
  12. Bedingungsloses Grundeinkommen aus feministischer Perspektive – Chance oder Stolperstein ?
  13. The Forthcoming ECJ Decision of the Kornhaas Case (C-594/14)
  14. Das Problem der Eignung in der Aus- und Fortbildung von Pädagogen
  15. Übergewicht
  16. Eco-pharma dilemma
  17. All kinds of special
  18. Demenz
  19. Messeerfolgskontrolle im Spannungsfeld zwischen Theorie und Praxis
  20. Stakeholder Value
  21. Mit der Zauberformel V4 + E4 kooperieren
  22. Unter Druck und Zwang
  23. Psychometric Properties of Creative Personality Scale among Secondary School Students
  24. E-Learning an einer deutschen Universität aus Sicht des Lehrpersonals
  25. Rose Blanche, Rose Blanca
  26. Das Lüneburger Modell : der Studiengang Wirtschaftsrecht nach fünf Jahren
  27. Simulation des Selektionsdrucks der Antibiotika Ciprofloxacin und Ceftazidim in Oberflächengewässern mittels klassischer Methoden
  28. Ein faires Spiel?
  29. Deutscher Gläubigerschutz und Europarecht
  30. Der Tod Christi als Sühnopfer
  31. Photolysis of sulfamethoxypyridazine in various aqueous media: Aerobic biodegradation and photoproducts identification by LC-UV-MS/MS
  32. Medienerziehung in der Kindertagesstätte
  33. Culturally Aware Mathematics Education Technology
  34. Das erschriebene Leben des "verhinderten Romanschriftstellers"
  35. Erziehungsstil und Unterrichtsstil
  36. Der Zusammenhang von Sexualität und Determinismus in der Suggestionstherapie um 1900 bei Albert Freiherr von Schrenck-Notzing
  37. Ammonia volatilization after application of urea to winter wheat over 3 years affected by novel urease and nitrification inhibitors
  38. Nur weniger und besser ist nachhaltig
  39. Medienphilosophie
  40. Hochschulmarketing in Zeiten von Blogs, Wikipedia und YouTube
  41. Food waste and manure
  42. Schuldscheindarlehen
  43. What the eyes reveal about (reading) poetry