Dirk Berg-Schlosser Award, Second Prize: Verliehen auf der ECPR Summer School in Methods and Techniques

Auszeichnung: Externe Preise, Stipendien, Auszeichnungen, ErnennungenForschung

Jan Günter Berz (Empfänger/-in)

This prize is given to the originators of the three best info-graphic posters at our annual Summer Methods School. The award recognises the instrumental role of eminent political scientist Dirk Berg-Schlosser in bringing our Methods School to life.

Creating a poster is an ideal opportunity to present your work-in-progress in a concise, accessible, visually appealing format, and to receive feedback from fellow participants, Teaching Assistants and Instructors. Typically, the work would form part of your PhD research, but it could also be an ongoing applied research project or similar.
Datum der Bewilligung08.2017
VergabeorganisationenThe European Consortium for Political Research
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Biodegradation and Toxicity of the Antineoplastics Mitoxantron Hydrochloride and Treosulfane in the Closed Bottle Test (OECD 301 D)
  2. Zwischen Euphorie und Skepsis
  3. Influence of zinc and silver additions on hot tearing susceptibility of Mg-14Gd-0.4Zr alloy
  4. Sustainability-Related Innovation and Sustainability Management
  5. Krankheit riskieren oder Job verlieren?
  6. Das Unwort erklärt die Untat
  7. Faszination "Primärmotivation" oder: "Der Mensch ist von Natur aus denkfaul"
  8. Rechnungslegung und Interne Revision vor einer Neuausrichtung
  9. Neue Medien in Grundschulen - eine Bestandsaufnahme in NRW
  10. Ecological quality as a coffee quality enhancer. A review
  11. Technological response options after the VW diesel scandal
  12. Fallstudie
  13. REGISTRATION REQUIREMENTS FOR SATELLITES AND THE REALITY OF LARGE CONSTELLATIONS
  14. Sustainable Institutional Investors and Environmental Decoupling
  15. Besser, weniger, anders – auf guten Wegen zur Nachhaltigkeit?
  16. The impact of genes, geography, and educational opportunities on national cognitive achievement
  17. Leiblichkeit als Bezugsgröße kritischer Pädagogik
  18. +1: Rodrigo Nunes, "Organisation of the Organisationless: Collective Action after Networks", Mute, London and Post-Media Lab, Lüneburg 2014
  19. Frauen im Beruf
  20. 'Think Big' or 'Small is Beautiful'?
  21. Ich sah Königin Silvia weinen
  22. Following Health Measures in the Pandemic
  23. Europa der Regionen
  24. Evaluation und Maintenance von Online-Kursen zum Thema Künstliche Intelligenz
  25. Electoral Behavior in Croatia
  26. Die offene Maschine
  27. Photochemical reactions of metamitron
  28. Barrieren auf dem Weg nach oben
  29. Anpassung und Selbstbehauptung.
  30. Entwicklung der Tonstudiotechnik
  31. Weidelandschaften und Wildnisgebiete
  32. Lernen in selbstorganisierten Schülergruppen
  33. Kommentierung des § 109 VwGO (Zwischenurteil)
  34. Entscheidungsverhalten
  35. Lehr-Lern-Forschung und Medien
  36. Bilanzrechtsmodernisierung: Wandel von einer „offenen“ zu einer „stillen“ Bilanzpolitik
  37. Music Video Games: Performance, Politics, and Play. Edited by Michael Austin . New York: Bloomsbury, 2016. 328 pp. ISBN 978-1-5013-0853-6 - Ludomusicology: Approaches to Video Game Music. Edited by Michiel Kamp , Tim Summers and Mark Sweeney . Sheffield: Equinox, 2016. 231 pp. ISBN 978-1-78179-198-1
  38. Helsingfors
  39. Totgesagte leben häufig länger, manchmal lange
  40. Downscoping: How to tame the diversified firm - Hoskisson,RE, Hitt,MA
  41. Strategien zur Verzahnung der Lehrerbildung über alle Phasen