Sonia Fizek

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Sonia Fizek

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Dr. Sonia Fizek

  1. Sammelwerke und Anthologien › Forschung
  2. Erschienen

    Rethinking Gamification

    Fuchs, M. (Hrsg.), Fizek, S. (Hrsg.), Ruffino, P. (Hrsg.) & Schrape, N. (Hrsg.), 16.06.2014, Lüneburg: meson press. 344 S.

    Publikation: Bücher und AnthologienSammelwerke und AnthologienForschung

  3. Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
  4. Erschienen

    Adapting videogame interfaces for the visually impaired: A case study of Audio game hub

    Beksa, J., Garkavenko, A., Fizek, S., Vodanovich, S. & Carter, P., 2016, Information Systems Development: Complexity in Information Systems Development (ISD2016 Proceedings). Gołuchowski, J., Pańkowska, M., Barry, C., Lang, M., Linger, H. & Schneider, C. (Hrsg.). Katowice: University of Economics in Katowice, S. 117-124 8 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  5. Erschienen

    Playing with sound and gesture in digital audio games

    Fizek, S., Woletz, J. & Beksa, J., 01.08.2015, Mensch und Computer 2015 - Workshop. Weisbecker, A., Schmidt, A. & Burmester, M. (Hrsg.). Walter de Gruyter GmbH, S. 423-430 8 S. (Mensch und Computer 2015 - Workshop).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschungbegutachtet

  6. Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
  7. Erschienen

    Audio games: investigation of the potential through prototype development.

    Fizek, S., Beksa, J. & Carter, P., 2015, A Multimodal End-2-End Approach to Accessible Computing. Biswas, P., Duarte, C., Langdon, P., Almeida, L. & Jung, C. (Hrsg.). Springer, Band A Multimodal End-2-End Approach to Accessible Computing. S. 211-224 14 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  8. Embodiment and Gender Identity in Virtual Worlds: Reconfiguring our “Volatile Bodies”

    Fizek, S. & Wasilewska, M., 09.05.2011, Creating Second Lives: Community, Identity and Spatiality as Constructions of the Virtual. Ensslin, A. & Muse, E. (Hrsg.). New York: Routledge Taylor & Francis Group, S. 75-99 25 S. (Routledge Studies in New Media and Cyberculture).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  9. Erschienen

    Ludifizierung von Kultur: Zur Bedeutung des Spiels in alltäglichen Praxen der digitalen Ära

    Dippel, A. & Fizek, S., 2017, Digitalisierung: Theorien und Konzepte für die empirische Kulturforschung. Koch, G. (Hrsg.). Köln: Herbert von Halem Verlag, S. 363 - 384 22 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  10. Erschienen

    Why Fun Matters: In Search of Emergent Playful Experiences

    Fizek, S., 2014, Rethinking Gamification. Fizek, S., Fuchs, M., Schrape, N. & Ruffino, P. (Hrsg.). meson press, S. 273-289 17 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  11. Rezensionen › Forschung
  12. Eating stuff found on the floor is good for you: academia takes media non grata under her wings.

    Fizek, S., 2009, in: Journal of Gaming and Virtual Worlds. 1, 2, S. 185 1 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenRezensionenForschung

  13. Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
  14. Erschienen

    Od Pacmana do Lary Croft. Jak badać postać w grach wideo?

    Fizek, S., 02.08.2015, in: Czasopismo Naukowe Kultura i Historia. 27

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  15. Erschienen

    Pivoting the Player: A framework for player character research in offline computer role-playing games

    Fizek, S., 2014, in: Journal of Gaming and Virtual Worlds. 6, 3, S. 215-234 20 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

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