Martin Stange
 
                                Kontakt
Martin Stange
- 2016
- ErschienenHow Big Does Big Data Need to Be?Stange, M. & Funk, B., 06.2016, Enterprise Big Data Engineering, Analytics, and Management. Atzmueller, M., Oussena, S. & Roth-Berghofer, T. (Hrsg.). Hershey: Business Science Reference, S. 1-12 12 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet 
- ErschienenPredicting online user behavior based on Real-Time Advertising DataStange, M. & Funk, B., 06.2016, Proceedings of the Twenty-Fourth Conference on Information Systems (ECIS) 2016. AIS eLibrary, 14 S. (Research Papers; Nr. 152).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet 
- 2015
- ErschienenThe Impact of TV Ads on the Individual User's Purchasing BehaviorStange, M., 15.12.2015, Thirty Sixth International Conference on Information Systems, Fort Worth 2015: ICIS 2015 Proceedings. A. F. I. S. (Hrsg.). AIS eLibrary, 18 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet 
- ErschienenHow Much Tracking Is Necessary? - The Learning Curve in Bayesian User Journey AnalysisStange, M. & Funk, B., 29.05.2015, Proceedings of the Twenty-Third European Conference on Information Systems. AIS eLibrary, 13 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet 
- ErschienenThe impact of TV ads on the individual user's online purchasing behaviorStange, M., 2015, 2015 International Conference on Information Systems: Exploring the Information Frontier, ICIS 2015. The Association for Information Systems (AIS), (2015 International Conference on Information Systems: Exploring the Information Frontier, ICIS 2015).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet 
- 2014
- ErschienenReal-Time AdvertisingStange, M. & Funk, B., 10.2014, in: Business and Information Systems Engineering. 6, 5, S. 305-308 4 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet 
- ErschienenReal-Time-AdvertisingStange, M. & Funk, B., 2014, in: Wirtschaftsinformatik. 56, 5, S. 335-338 4 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet 
