Martin Stange
Kontakt
Martin Stange
- 2016
- Erschienen
How Big Does Big Data Need to Be?
Stange, M. & Funk, B., 06.2016, Enterprise Big Data Engineering, Analytics, and Management. Atzmueller, M., Oussena, S. & Roth-Berghofer, T. (Hrsg.). Hershey: Business Science Reference, S. 1-12 12 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Sammelwerken › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Predicting online user behavior based on Real-Time Advertising Data
Stange, M. & Funk, B., 06.2016, Proceedings of the Twenty-Fourth Conference on Information Systems (ECIS) 2016. AIS eLibrary, 14 S. (Research Papers; Nr. 152).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- 2015
- Erschienen
The Impact of TV Ads on the Individual User's Purchasing Behavior
Stange, M., 15.12.2015, Thirty Sixth International Conference on Information Systems, Fort Worth 2015: ICIS 2015 Proceedings. A. F. I. S. (Hrsg.). AIS eLibrary, 18 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- Erschienen
How Much Tracking Is Necessary? - The Learning Curve in Bayesian User Journey Analysis
Stange, M. & Funk, B., 29.05.2015, Proceedings of the Twenty-Third European Conference on Information Systems. AIS eLibrary, 13 S.Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- Erschienen
The impact of TV ads on the individual user's online purchasing behavior
Stange, M., 2015, 2015 International Conference on Information Systems: Exploring the Information Frontier, ICIS 2015. Association for Information Systems, (2015 International Conference on Information Systems: Exploring the Information Frontier, ICIS 2015).Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
- 2014
- Erschienen
Real-Time Advertising
Stange, M. & Funk, B., 10.2014, in: Business and Information Systems Engineering. 6, 5, S. 305-308 4 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Real-Time-Advertising
Stange, M. & Funk, B., 2014, in: Wirtschaftsinformatik. 56, 5, S. 335-338 4 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet