Jessica Maier

Kontakt

Jessica Maier

  1. Development of PE pre-service teachers’ teaching performance during a long-term internship - A mixed-methods analysis of classroom videos and the written self-reflections of the PE pre-service teachers

    Greve, S. (Sprecher*in), Weber, K. E. (Sprecher*in), Björn, B. (Sprecher*in) & Maier, J. (Sprecher*in)

    09.06.2021

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeTransfer

  2. Eine Mixed-Methods-Analyse der schriftlichen Reflexionen von Sportlehramtsstudierenden nach einem Langzeitpraktikum

    Greve, S. (Sprecher*in), Weber, K. E. (Sprecher*in), Björn, B. (Sprecher*in) & Maier, J. (Sprecher*in)

    03.06.2021

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeTransfer

  3. Vortrag: „Videobasierte Analyse der universitären Praxisphase der Sportlehrerausbildung mit dem CLASS K-3“

    Greve, S. (Sprecher*in), Weber, K. E. (Sprecher*in), Maier, J. (Sprecher*in) & Björn, B. (Sprecher*in)

    30.05.201901.06.2019

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenForschung

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Kapitalkostenermittlung im Shareholder-Value-Konzept mit Hilfe optionspreistheoretischer Ansätze
  2. “They Are Stumbling Around Quite Helplessly”: How Supporters of Refugee Families Frame Vulnerability and Agency Relating to Childcare
  3. The Aging of the Unions in West Germany, 1980-2006
  4. Earth education
  5. Was geht vor beim Abendmahl?
  6. Indigenous and local knowledge in sustainability transformations research
  7. Economic Development, Cultural Change and Democratic Institutions
  8. Environmental Regulatory Influence and Product Innovation
  9. Körpersprache
  10. Fehler und Fallen einer frühen Auslese
  11. School Leaders’ Self-efficacy and its Impact on Innovation
  12. Present generation’s negotiators realize their interests at the cost of future generations
  13. Bodenlos.
  14. Existenzgründung
  15. Importance of scrub-pastureland mosaics for wild-living cats occurrence in a Mediterranean area: Implications for the conservation of the wildcat (Felis silvestris)
  16. Revisiting Renewable Energies
  17. Je vous salue!
  18. 'You're-like-wind-blowing-over-the-land-and-passing-on'
  19. Fachunterricht sprachsensibel gestalten mit Scaffolding
  20. Ebner, Ferdinand
  21. Perceived egomotion enhanced by auditory information
  22. The art of crowdfunding arts and innovation
  23. Mitarbeiterzentriertes Qualifizierungsmanagement
  24. Challenges in contrast
  25. Mosaic landscapes provide conservation pockets for an endangered species
  26. Wirksamkeit von Schulleitung im Hinblick auf das Lernen
  27. Molinia caerulea responses to N and P fertilisation in a dry heathland ecosystem (NW-Germany)
  28. Cybermobbing, Hatespeech, Sexting und Cybergrooming.
  29. Ökologische verträgliche Mobilität oder Es ist angerichtet: ein utopisches Menue
  30. Associations of risk perception of COVID-19 with emotion and mental health during the pandemic