Enrica Picarelli

  1. Erschienen
  2. Erschienen

    Nostalgic Masculinity and Imperialist Fantasies in Parade's End

    Picarelli, E., 2014, Bringing History to Life Through Film: The Art of Cinematic Storytelling. Morey, K. (Hrsg.). Lanham: Rowman & Littlefield Publishers, S. 219-236 18 S. (Film and History).

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  3. Erschienen

    Il corto digitale nell’economia televisiva del ‘momento’

    Picarelli, E., 2013, Media Mutations: Gli ecosistemi narrativi nello scenario mediale contemporaneo. Spazi, modelli, usi sociali . Bisoni, C. & Innocenti, V. (Hrsg.). Stem Mucchi Editore, S. 263-272 10 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in KonferenzbändenForschung

  4. Erschienen

    On the Problematic Productivity of Hype: FlashForward’s Promotional Campaign

    Picarelli, E., 01.01.2015, Besides the screen: Moving Images Through Distribution, Promotion and Curation. Crisp, V. & Menotti, G. (Hrsg.). London: Open Books Press, S. 125-144 20 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelbegutachtet

  5. Erschienen

    When Matter Becomes an Active Agent: The Incorporeal Monstrosity of Threat in Lost

    Picarelli, E., 18.07.2013, Monster Culture in the 21st Century: A Reader . Levina, M. & Bui, D-M. T. (Hrsg.). London: Bloomsbury Academic, S. 273-286

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  6. Erschienen

    Frontierism and Dystopian Representations of Home in F. Pohl and C. M. Kombluth's The Space Merchants

    Picarelli, E., 10.2012, Critical Insights: Dystopia. Booker, M. K. (Hrsg.). Pasadena: Salem Press, Band 1. S. 175-191 17 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  7. Erschienen

    The Folding of the American Working Class in Mad Men

    Picarelli, E., 2012, Blue-Collar Pop Culture: From Nascar to Jersey Shore. Booker, M. K. (Hrsg.). Santa Barbara, Denver, Oxford: Praeger Publishers, Band Volume 2: Television and the Culture of Everyday Life. S. 191-209 19 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

  8. Erschienen

    Aspirational paratexts: The case of “quality openers” in TV promotion

    Picarelli, E., 2013, in: Frames Cinema Journal. 3, 25 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  9. Erschienen

    Be fearful: The X-Files' post-9/11 legacy

    Picarelli, E. & Gomez-Galisteo, M. C., 02.2013, in: The Journal of Science Fiction Film and Television. 6, 1, S. 71-85 15 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  10. Erschienen

    Sensory Regimes in TV Marketing: Boardwalk Empire’s Chromatic Enhancement and Digital Aesthetics

    Picarelli, E., 2012, in: Transformations - Journal of Media & Culture. 22, 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Vorherige 1 2 Nächste