Christoph Seckler

Dr.

Christoph Seckler

Kontakt

Dr. Christoph Seckler

  1. 2010
  2. Lehrbeauftragter Präsentations- und Rhetorik-Seminar

    Seckler, C. (Dozent*in)

    2010

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenLehre

  3. 2011
  4. National University of Singapore

    Seckler, C. (Gastwissenschaftler*in)

    2011

    Aktivität: Wissenschaftlicher GastaufenthaltBesuch einer externen akademischen EinrichtungForschung

  5. 2012
  6. European Academy of Management Doctoral Colloquium 2012

    Seckler, C. (Sprecher*in)

    2012

    Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

  7. Universität Oxford

    Seckler, C. (Gastwissenschaftler*in)

    2012

    Aktivität: Wissenschaftlicher GastaufenthaltBesuch einer externen akademischen EinrichtungForschung

  8. 28th European Accounting Association Doctoral Colloquium - EAA 2012

    Seckler, C. (Sprecher*in)

    05.2012

    Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

  9. 2013
  10. 38th workshop of the "Kommission Organisation" of the "Verband der Hochschullehrer für BWL" - 2013

    Reihlen, M. (Sprecher*in) & Seckler, C. (Sprecher*in)

    2013

    Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

  11. University of Queensland

    Seckler, C. (Gastwissenschaftler*in)

    2013

    Aktivität: Wissenschaftlicher GastaufenthaltBesuch einer externen akademischen EinrichtungForschung

  12. Leveraging Error to Improve Audit Quality: Towards a Socio-Cognitive Model

    Reihlen, M. (Sprecher*in) & Seckler, C. (Sprecher*in)

    05.2013

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

  13. 73rd Annual Meeting of the Academy of Management - AOM 2013

    Seckler, C. (Sprecher*in) & Fischer, S. (Sprecher*in)

    08.2013

    Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

  14. Quality Management in a Top Tier Accounting Firm: Towards a Socio-Cognitive Model

    Seckler, C. (Sprecher*in)

    13.08.2013

    Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Vorherige 1 2 Nächste

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Listening to birdsong: Impression management of VW on Twitter during Dieselgate
  2. Forest Islands in an Agricultural Sea
  3. Mit der Ausbildung der Studierenden zu Unternehmern haben die Hochschulen noch ihre liebe Not
  4. The selfie and the slut bodies, technology and public shame
  5. On the role of critique for science
  6. Life cycle assessment (LCA) of a novel solid-state recycling process for aluminum alloy AA6063 chips via direct hot rolling
  7. Damages after deregulation - dynamic effects in the German motor vehicle insurance industry
  8. Fluide Säcke
  9. Adopters build bridges: Changing the institutional logic for more sustainable cities
  10. Introducing VISU
  11. Phosphorus status, use and recycling in a Chinese peri-urban region with intensive animal husbandry and cropping systems
  12. Hold Back The River
  13. Leben mit Bildern, Leben in Bildern
  14. Unmenschliche Behandlung
  15. Unreine Bilder
  16. Impact of early childhood education settings on the systems thinking skills of preschool children through the lens of Bronfenbrenner's theory
  17. On the trajectory of discrimination
  18. Generalist social bees maximize diversity intake in plant species-rich and resource-abundant environments
  19. Weltorientierung fängt in der Kita an!
  20. Efficacy and cost-effectiveness of a web-based stress-management training in employees
  21. Das Rätsel der 'Ηρω¸διαν?ιi im Markusevangelium
  22. Propaganda auf hoher See
  23. Digital Leadership ‒ Mountain or Molehill?
  24. SusTelling in the Reception Lab – On How Young Adults Perceive Storytelling for Sustainability
  25. Is Environmental Manage­ment Accounting a Discipline?
  26. Individual boundary management
  27. Verstehen: nur eine kognitive Poeration? - Systemtheoretische Interpretation einer prozessorientierten Didaktik des Erstunterrichts
  28. Step on it! How Positive Affective States Influence Young Drivers’ Driving Behaviors