Carolina Dalla Chiesa

  1. 2020
  2. From digitalization to crowdfunding platforms: fomenting the cultural commons.

    Dalla Chiesa, C., 2020, Cultural Commons and Urban Dynamics : A Multidisciplinary Perspective. Marci, E., Morea, V. & Trimarchi, M. (Hrsg.). Springer Nature Switzerland AG, S. 173-186 14 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  3. Crowdfunding

    Dalla Chiesa, C. & Handke, C., 16.03.2020, Handbook of Cultural Economics. Towse, R. & Hernandez, T. N. (Hrsg.). Edward Elgar Publishing, S. 158-167 10 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  4. Incentives Matter, But What Do They Mean? Understanding the Meaning of Market Coordination

    Dekker, E., Remic, B. & Dalla Chiesa, C., 02.04.2020, in: Review of Political Economy. 32, 2, S. 163-179 17 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. 2021
  6. Crowdfunding artists: beyond match-making on platforms

    Dalla Chiesa, C. & Dekker, E., 01.10.2021, in: Socio-Economic Review. 19, 4, S. 1265-1290 26 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. The Artists’ Critique on Crowdfunding and Online Gift-Giving

    Dalla Chiesa, C., 20.12.2021, in: The Journal of Arts Management, Law, and Society. 52, 1, S. 20-36 17 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  8. Crowdfunding the Queer Museum: A Polycentric Identity Quarrel

    Dalla Chiesa, C., 31.12.2021, Governing Markets as Knowledge Commons. Dekker, E. & Kuchar, P. (Hrsg.). Cambridge University Press, S. 238-255 18 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  9. 2022
  10. On Gambiarras: technical resignification in Brazilian Favelas

    Dalla Chiesa, C. & Foletto, L., 2022, (Angenommen/Im Druck) XXX. University of Minnesota Press

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

  11. When fashion meets crowdfunding: exploring sustainable and innovative features of online campaigns

    Dalla Chiesa, C., Pavlova, A., Lavanga, M. & Pysanna, N., 03.02.2022, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Journal of Fashion Marketing and Management. 21 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  12. The art of crowdfunding arts and innovation: the cultural economic perspective

    Handke, C. & Dalla Chiesa, C., 01.06.2022, in: Journal of Cultural Economics. 46, 2, S. 249-284 36 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  13. Correction to: The art of crowdfunding arts and innovation: the cultural economic perspective

    Handke, C. & Dalla Chiesa, C., 24.06.2022, in: Journal of Cultural Economics. 46, 2, S. 285-285 1 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenAndere (Vorworte. Editoral u.ä.)Forschung

Vorherige 1 2 Nächste