Astrid Kause

Prof. Dr.

  1. UFCL: Urban Future Climate Lab

    Kause, A. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.10.2430.09.30

    Projekt: Forschung

  2. I4C: IMPETUS4CHANGE (I4C): Improving near-term climate predictions for societal transformation

    Kause, A. (Wissenschaftliche Projektleitung)

    01.11.2231.10.26

    Projekt: Forschung

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Christin Nax

Publikationen

  1. Emotionale Kompetenz entwickeln
  2. The relationship between corporate social and financial performance
  3. Wir sind drin. Zur Gegenwart digitaler Kulturen
  4. Newspapers and the circulation of academic knowledge
  5. A poor international standard for trap selectivity threatens carnivore conservation
  6. The power of love
  7. Termineinhaltung versus Bestände - Positionierung mit einem Estscheidungsmodell
  8. Modeling the Quarter-Vehicle
  9. Corporate Biodiversity Management Handbook
  10. Partizipation von Studierenden in Studiengängen für beruflich Qualifizierte
  11. Interactive effects of nitrogen deposition and climate change on a globally rare forest geophyte
  12. Reputation und Reiseentscheidung im Internet
  13. Die Entwicklung des „Steuerstaates“
  14. Das Wissen der Kriminalgeschichte
  15. Thermal Analysis and Production of As-Cast Al 7075/6060 Bilayer Billets
  16. Aquatic habitat use by amphibians with specific reference to Rana temporaria at high elevations (Retezat Mountains National Park, Romania)
  17. Abschied Beruf - Neubeginn Berufung
  18. The Role of Accountants in Controlling Sustainability Information
  19. Schrift - Sprache - Reflexion
  20. Wie ist der Rechtsruck zu erklären?
  21. Gambling to leapfrog in status?
  22. The German Environmental Information Act under the microscope
  23. Die zweite Haager Konferenz und das Recht der friedlichen Streitbeilegung
  24. Cosmopolitan cities
  25. Relationships between hydrological regime and ecosystem services supply in a Caribbean coastal wetland: a social-ecological approach
  26. Die Johannesapokalypse
  27. Foreign ownership and firm performance in the German services
  28. Three Meta-Analyses of Children’s Emotion Knowledge and Their School Success