Transformations - Journal of Media & Culture, ‎1444-3775

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Sensory Regimes in TV Marketing: Boardwalk Empire’s Chromatic Enhancement and Digital Aesthetics

    Picarelli, E., 2012, in: Transformations - Journal of Media & Culture. 22, 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Reflexionen über eine strategiegetriebene, adaptive Budgetierung
  2. Arts sponsorship and the state of the city
  3. Edible wild fruit trees and shrubs and their socioeconomic significance in central ethiopia
  4. Operative Umsetzung der projektorientierten Kyoto-Mechanismen bei Kraftwerken
  5. Relationships between hydrological regime and ecosystem services supply in a Caribbean coastal wetland: a social-ecological approach
  6. The positive effects of a protean career attitude for self-initiated expatriates
  7. Interkulturelle Eignungsdiagnostik
  8. Analyses of Drugs and Pharmaceuticals in the Environment
  9. Ausweitung der Coachingzone
  10. Bruderpaar der Literatur
  11. Digitale Kompetenzen im Wandel
  12. Adrienne Windhoff-Heritier: Policy Analyse : eine Einführung
  13. Der/Die schlaflose Cyborg
  14. Die Tischgesellschaft
  15. Namibia, Christianity in
  16. Editorial
  17. Social and ethical aspects in sustainability performance measurement and assessment. A systematic literature review
  18. Medienerziehung in Kindertagesstätten
  19. Wenn alle Kinder gottgeliebte Kunstschaffende sind!?
  20. Partnerships for Sustainable Business Development
  21. Bioassay-directed fractionation for analyzing estrogens in surface waters of the German Baltic Sea
  22. Sachunterricht für das 21. Jahrhundert. Mit dem Konzept Bildung für eine nachhaltige Entwicklung arbeiten
  23. Soziale Medien als Technologien der Überwachung und Kontrolle
  24. Das Polizieren der Zukunft
  25. Sprachkompetenz - ein übersehenes Risiko?
  26. Social-Ecological Functional Types
  27. Vernetzung von Offenlandbiotopen in der Lüneburger Heide
  28. Füreinander Sprechen. Zu einer feministischen Theorie der Repräsentation
  29. The Agency of the Agency. Why do all Corporate Image Films Look the Same?
  30. Cultural Leadership in Practice

Presse / Medien

  1. Der Preis der Macht