Science & Technology Studies, ‎0886-3040

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Erschienen

    Researching collaborative interdisciplinary teams: practices and principles for navigating researcher positionality

    Freeth, R. C. & Vilsmaier, U., 15.09.2020, in: Science & Technology Studies. 33, 3, S. 57-72 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Reversed effects of grazing on plant diversity
  2. A holistic approach to studying social-ecological systems and its application to Southern Transylvania
  3. The link between corporate governance and corporate financial misconduct. A review of archival studies and implications for future research
  4. Auditory emotion word primes influence emotional face categorization in children and adults, but not vice versa
  5. Thorn
  6. Inducing Error Management Culture – Evidence From Experimental Team Studies
  7. Die Universität im Wettbewerb
  8. On the approximation of transport phenomena
  9. Alleviating depression in the unemployed
  10. Irritierte Routinen
  11. Debattenkulturen im Wandel
  12. The framing of power in climate change adaptation research
  13. Client-consultant interaction
  14. Instruments of labour law
  15. Reining in rascal geographies of neoliberalism in the periphery?
  16. Which children can find a way through a strange town using a streetmap?-results of an empirical study on children's orientation competence
  17. Gespenster des Wissens
  18. Networks in Sustainable Urban Development
  19. Schreibwerkstatt MINT
  20. In search of simplification
  21. Six modes of co-production for sustainability
  22. Technikpolitik, Technikfolgenabschätzung und Partizipation
  23. Der Leseunterricht aus der Sicht der Lehrkräfte
  24. Die mentalen Modelle der Lehrer elaborieren
  25. Plea Bargaining/Settlement of Cartel Cases
  26. Fit für einen umweltverträglichen Urlaub?
  27. Creep behavior of Mg-10Gd-xZn (x=2 and 6wt%) alloys
  28. Mit KI im Deutschunterricht schreiben – Impulse für Lehrer*innen für den Unterricht in der Zukunft