Marketing Letters, ‎0923-0645

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung

    Unpacking olfactory marketing: initial evidence for the positive effects of scented parcels on post-order consumer responses in e-commerce

    Oberwegner, N., Cantner, F., Imschloss, M. & Zürn, M. K., 06.08.2025, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Marketing Letters. 14 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  2. Gender diversity in academic publishing—comment on Galak and Kahn (2021)

    Keller, W. I. Y., Müller, F., Stromberg, M. & Papies, D., 09.2021, in: Marketing Letters. 32, 3, S. 325-336 12 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Zuletzt angesehen