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Journal of Macromarketing,
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Forschende
Dorothee Anders
Julie Klinkhammer
Richard van Duijnen
Manuela Weber
Projekte
Duke University - Leuphana Universität Gender, Queer und Transgender Studies Doktorand*innen Workshop
Hochauflösendes ion trap-Massenspektrometer mit Flüssigkeitschromatographieanlage (I)
Aktivitäten
Universität von Süddänemark, Sønderborg
Journal of Common Market Studies (Fachzeitschrift)
Leuphana Energieforum 2012
Imagining Difference: strange people and places in children’s literature
16th Environmental and Sustainability Management Accounting Network Conference - EMAN EU Conference 2013
Sechs Thesen zum AFG-Reformgesetz
Liveness. Annäherung an einen populären Begriff
Masterclass of the Feminist Research Group 2012
Dekanat Fakultät Bildung (Organisation)
Participation in classroom discussion: conditions and consequences for students’ achievement
11th INTECOL Congress 2013
Lucas Global Leadership Symposium - 2008
New-Delhi Institute of Management
Preise
Best Young Researcher of the Year 2010 of Leuphana University Lüneburg
Publikationen
The Corrupt State of Artificial Intelligence
Web-Based and Mobile Stress Management Intervention for Employees
Remote Control
Emergent infrastructures
Becoming a (Better) Language Teacher
Fundamental Theology
Dalby Söderskog revisited
Modernization
Mathematik 1
Advancing climate compatible development: Lessons from southern Africa
Bicultural-Bilinguals
AIDA, reif für das Museum?
The March of History
Nachhaltigkeit ist machbar
Maternal smoking and offspring inattention and hyperactivity
Aufbruch in eine andere Welt
Global Sourcing
Production of Mg-Mg2Si Composites
Lachen können und eine Sache lieben
The conservation value of oil palm plantation estates, smallholdings and logged peat swamp forest for birds
Social Enterprise Referents
Central and Decentral Purchasing in Business Firms
The Problems of Modern Societies — Epistemic Design around 1970
Nachhaltigkeit
Korrkete Antwort, Erklärung oder Hint & Try again — Welches Feedback präferieren Lernende?
Imagination and Organization Studies
Presse / Medien
Open Science ist ein Motor für gesellschaftliche Veränderungen
Grundversorgung auf allen digitalen Kanälen: Qualität darf nicht zum Instrument der Verhinderung werden
Anger derails negotiations, unless you have a plan.
Kontingenz und Unternehmensführung