Educational Administration Quarterly, ‎0013-161X

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2024
  2. Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung

    Leading Knowledge Exploration and Exploitation in Schools: The Moderating Role of Teachers' Open Innovation Mindset

    Özdemir, N., Ömür, C., Buyukgoze, H., Gümüş, S. & Pietsch, M., 23.09.2024, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Educational Administration Quarterly. 50 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. 2019
  4. Erschienen

    On the Differential and Shared Effects of Leadership for Learning on Teachers’ Organizational Commitment and Job Satisfaction: A Multilevel Perspective

    Pietsch, M., Tulowitzki, P. & Koch, T., 01.12.2019, in: Educational Administration Quarterly. 55, 5, S. 705-741 37 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet