Arab Journal of Urology, ‎2090-598X

Fachzeitschrift: Zeitschrift

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Die Diagnostica als Organ für diagnostische Fragen in allen Bereichen der Psychologie?
  2. Cultural Evolution Shifts the Source of Happiness from Religion to Subjective Freedom
  3. "The (real) world is not enough:" Motivational drivers and user behavior in virtual worlds
  4. Organic matter priming by invasive plants depends on dominant mycorrhizal association
  5. Wood anatomy reflects the distribution of Krascheninnikovia ceratoides (Chenopodiaceae)
  6. Vertrag über die Europäische Union (EUV) : Artikel 24 [Abschluss internationaler Abkommen]
  7. Climate and land use affect genetic structure of Stipa glareosa P. A. Smirn. in Mongolia
  8. The role of tree crown on the performance of trees at individual and community levels
  9. Gender Mainstreaming – Relevanz und Herausforderung für Natur- und Umweltschutzverbände
  10. Assessment for Transformation – Higher Education Thrives in Redefining Quality Systems
  11. Do African Parties Contribute to Democracy? Some Findings from Kenya, Ghana and Nigeria
  12. Schulische und außerschulische Bildungsangebote für Biologie ganzheitlich betrachten
  13. “Circuits of Commons”: Exploring the Connections Between Economic Lives and the Commons
  14. Interconnected place-based social–ecological research can inform global sustainability
  15. Anwendungen des maschinellen Lernens in der Produktion aus Auftrags- und Produktsicht
  16. A Geometric Approach to Decouple Robotino Motions and its Functional Controllability
  17. Identification of multi-fault in rotor-bearing system using spectral kurtosis and EEMD
  18. The role of learning strategies for performance in mathematics courses for engineers
  19. Exkurs: Initiativen zur Verbesserung von Arbeitsstandards in der Bekleidungsindustrie
  20. Paralympischer Sport: Eine Analyse von Leistungssportkarrieren im Rollstuhlbasketball
  21. Réfléxivité et Système. Le débat sur l'ordre et L'auto-organisation dans les années 1970
  22. A Theory-Based Teaching Concept To Embed Sustainability In The Engineering Curriculum