Appetite, 0195-6663
Fachzeitschrift: Zeitschrift
- 2022
Vegan labeling for what is already vegan: Product perceptions and consumption intentions
Stremmel, G., Elshiewy, O., Boztug, Y. & Carneiro-Otto, F., 01.08.2022, in: Appetite. 175, 106048.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2019
Preference and willingness to pay for meat substitutes based on micro-algae
Weinrich, R. & Elshiewy, O., 01.11.2019, in: Appetite. 142, 104353.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- Erschienen
Healthy eating and sustainable nutrition through mindfulness? Mixed method results of a controlled intervention study
Stanszus, L. S., Frank, P. & Geiger, S. M., 01.10.2019, in: Appetite. 141, 104325.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2016
- Erschienen
Mouth-watering words: Articulatory inductions of eating-like mouth movements increase perceived food palatability
Topolinski, S. & Boecker, L., 01.04.2016, in: Appetite. 99, S. 112-120 9 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2012
The color red reduces snack food and soft drink intake
Genschow, O., Reutner, L. & Wänke, M., 04.2012, in: Appetite. 58, 2, S. 699-702 4 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2010
- Erschienen
Odors enhance visual attention to congruent objects
Seo, H-S., Roidl, E., Müller, F. & Negoias, S., 01.06.2010, in: Appetite. 54, 3, S. 544-549 6 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet