"Risiken auf viele Schultern verteilen": Neun Fragen an Claudia Kemfert und Dorothea Schäfer

Presse/Medien: Presse / Medien

Quellenangaben

Titel"Risiken auf viele Schultern verteilen": Neun Fragen an Claudia Kemfert und Dorothea Schäfer
BekanntheitsgradNational
Medienbezeichnung/OutletDIW Wochenbericht, Volume 79, Nr. 31, Seite 15.
MedienformatDruck
Land/GebietDeutschland
Datum der Veröffentlichung01.08.12
Produzent/AutorDeutsches Institut für Wirtschaftsforschung e.V.
URLhdl.handle.net/10419/61171
PersonenClaudia Kemfert, Dorothea Schäfer, Erich Wittenberg
Zeitraum01.08.2012
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Critical Artists and Urban Development - Theoretical Foundations and Proposed Explanations
  2. "Wissen schaf(f)t Widerstand", 27. Kongress von und für Frauen in Naturwissenschaft und Technik
  3. 6th Doctoral Symposium on Comparative International Governmental Accounting Research 2012
  4. “No Future for the JCPOA? The Iranian Nuclear File and Proliferation Risk in the Middle East”
  5. How does tree sapling diversity influence browsing intensity by deer across spatial scales?
  6. Oral Learner Interaction in the Context of an Educational Escape Game: A Mixed Method Study
  7. “Endlich mal wieder was für‘s Auge!” Kritische Reflektionen einer Ethnografin im Männer-Fußball.
  8. The International Conference on Advances in Social Network Analysis and Mining - ASONAM 2012
  9. Media-educational habitus of future educators in the context of education in day-care centers
  10. 29. Wissenschaftlicher Kongress der Deutschen Vereinigung für Politikwissenschaft - - DVPW 2024
  11. 33rd Sunbelt Conference of the International Network for Social Network Analysis - INSNA 2013
  12. Cognitive predictors of child and adult L2 learning in the earliest stages of aural exposure
  13. How do students process different feedback? A study in German inclusive mathe-matics education
  14. Investigating learner pragmatics at the discourse level: Challenges, complexities and insights
  15. Bildung für eine nachhaltige Entwicklung als Orientierung für Bildungspraxis und Institution
  16. ABA Section of Administrative Law and Regulatory Practice Administrative Law Conference 2002