OER Schüler:innenumfrage zum Lesen in der Fremdsprache Englisch - Primarstufe

Presse/Medien: Presse / Medien

Quellenangaben

TitelOER Schüler:innenumfrage zum Lesen in der Fremdsprache Englisch - Primarstufe
Land/GebietDeutschland
Datum der Veröffentlichung26.04.23
URLhttps://redaktion.openeduhub.net/edu-sharing/components/render/d5624630-6e44-49e6-8a18-a0d1b4b04667
PersonenFenja Kuchenbuch, David Gerlach, Lina Habich, Rebecca Reiserer, Christine Ringwald, Jonathan Rohlmann, Marcus Schilling, Torben Schmidt
Zeitraum26.04.2023
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Aligning seminars with Bologna requirements
  2. Begleitforschung des Projekts „Resozialisierung und Soziale Integration“ (RESI) in Köln
  3. Navigating cognition biases in the search of sustainability
  4. Elektroaltgeräte
  5. Reallocating Gains
  6. Why Geographical Indications Can Support Sustainable Development in European Agri-Food Landscapes
  7. Hochschulentwicklung als Lernkontext: Studierende zu Mitgestaltenden machen durch Forschendes Lernen
  8. Technikfolgenabschätzung und ihre Bedeutung für künftige Hightech-Strategien
  9. Affect is King
  10. Krise der Kunstkritik?
  11. Prenatal air pollution exposure and neonatal health
  12. Verlockender Ruhm und drohender Hunger
  13. “I'll get it”: Payment offers, payment offer sequences and gender on First Dates
  14. Sustainable Supply Chain Management and Inter-Organizational Resources:
  15. Ductility and fracture behavior of cold spray additive manufactured zinc
  16. Das Rauschen der Schwärme
  17. Geschlecht in Raumwissenschaften und -planung
  18. Grundkonzeption eines produktbezogenen Top-Runner Modells auf der EU-Ebene
  19. Editorial
  20. Assessing the aquatic biodegradation potential of polymeric excipients for pharmaceutical formulation
  21. Resultant (moral) luck: Post hoc decision evaluation as dependent on belief truth, belief justification, and outcome in moral and prudential situations
  22. Abstrakte Gefährdungslagen
  23. Consumer concerns about drinking water in an area with high levels of naturally occurring arsenic in groundwater, and the implications for managing health risks
  24. Reflecting on the Roles and Skill Sets of Designers and Design Researchers