Even concerned consumers don’t know which food choices have the lowest climate impact

Presse/Medien: Presse / Medien

Quellenangaben

TitelEven concerned consumers don’t know which food choices have the lowest climate impact
BekanntheitsgradInternational
Medienbezeichnung/OutletThe Conversation
MedienformatWeb
Land/GebietDeutschland
Datum der Veröffentlichung10.03.20
URLhttps://theconversation.com/even-concerned-consumers-dont-know-which-food-choices-have-the-lowest-climate-impact-132692
PersonenJoel Millward-Hopkins, Astrid Kause, Wändi Bruine de Bruin

Thema

Consumers' perceptions of food carbon footprints

Zeitraum10.03.2020
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Unsustainable Urban Development and the Arts in Hamburg
  2. Didaktik Deutsch (Fachzeitschrift)
  3. Das Dilemma der Erbensucher
  4. Universität für Angewandte Kunst Wien (Externe Organisation)
  5. Children's Literature in English Language Education (CLELE Journal) (Zeitschrift)
  6. Universität von St. Andrews
  7. Imagining Difference: strange people and places in children’s literature
  8. Graduate Conference In the Flesh - 2007
  9. ‚Doing sovereignty‘. Elemente einer Grammatik der Identitätsbildung qua Recht
  10. Alice: Metamorphosen einer weltliterarischen Figur
  11. Entwicklung englischer Schreibkompetenzen auf der gymnasialen Oberstufe
  12. 3rd European Communication Preconference - 2010
  13. Does prenatal testosterone predict entrepreneurial success? Relationships of 2D:4D and business success
  14. Dispersal: Islands, invasions and succession
  15. Translation
  16. Advisory Board for Keywords in Children's Literature (Externe Organisation)
  17. Nachhaltiges Privatrecht
  18. International experience and recommendations
  19. Attitudes, perceptions and activities of future educators concerning media education in day-care centres
  20. „Meta-Representation of World War II in Tarantino’s Inglourious Basterds“.
  21. Pierre Bourdieu und die Rechtssoziologie
  22. 14. Workshop Deutsch als Zweitsprache, Migration und Mehrsprachigkeit
  23. Social Entrepreneurship: Status Quo - 2009
  24. Advisory Board for Keywords in Children's Literature
  25. Geben Plattformen CrowdworkerInnen eine Stimme? Eine explorative Studie zur CrowdworkerInnen-Partizipation auf Crowdsourcing-Plattformen
  26. Preferences and policy: consuming art and culture in Hamburg and Baltimore.