Walking as art-science and as action-research for social transformation

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenTransfer

Sacha Kagan - Dozent*in

    17.09.2010

    Veranstaltung

    International Seminar “Exploring Common Space”

    17.09.1017.09.10

    Brussels, Belgien

    Veranstaltung: Sonstiges

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Why study International Business Administration and Entrepreneurship?
    2. Portraits, photographs, and politics in the carpet medium
    3. Erhöhen Head-Up-Displays die Verkehrssicherheit?
    4. Validating the resource-management inventory (REMI)
    5. On Hypo-Real Models, or Global Climate Change: A Challenge for the Humanities
    6. Organisation
    7. Wissenstransfer für unternehmerische Nachhaltigkeit
    8. Lekcja 19-20
    9. The sustainability balanced scorecard
    10. Mündlich bewerten
    11. Asia in the edges: a narrative account of the Inter-Asia Cultural Studies Summer School in Bangalore
    12. Kleiner Versuch über das Selfie und sein Subjekt
    13. Ich wünsche mir, dass sich die Lehrer nicht überall einmischen und nicht immer gleich petzen
    14. Jugendgewalt und die maras in Zentralamerika - Ein Unterrichtsvorschlag für die Sekundarstufe II
    15. Das Controlling als Qualitätssicherungsinstrument der Corporate Governance
    16. Zeitbudget in Deutschland
    17. Das Zögern auf den Punkt bringen
    18. Das Kreischen der Sirenen1
    19. Adaptive survival mechanisms and growth limitations of small-stature herb species across a plant diversity gradient
    20. Earth stewardship: Shaping a sustainable future through interacting policy and norm shifts
    21. Influence of zinc and silver additions on hot tearing susceptibility of Mg-14Gd-0.4Zr alloy
    22. Mon masque appartient à tous
    23. Sustainability-Related Innovation and Sustainability Management
    24. Bewegung an der Wand
    25. The fall of the "great harlot" and the fate of the aging prostitute
    26. Potenziale eines nachhaltigen Unterrichts und einer nachhaltigen Schulentwicklung durch ein netzwerkgestütztes kooperatives Selbstlernen Berufsbildender Schulen
    27. Crisis, Crisis, Crisis, or Sovereignty and Networks