The Predictive Power of Social Media Sentiment for Short-Term Stock Movements

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Veranstaltung

17th International Conference on Wirtschaftsinformatik - WI 2022

21.02.2223.02.22

Nürnbuerg, Bayern, Deutschland

Veranstaltung: Konferenz

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Determinants of the export behaviour of German business services companies
  2. Do claim factors predict health care utilization after transport accidents?
  3. Der Seiteneinstieg – Neue Lehrkräfte bei der Eignungsabklärung unterstützen
  4. Vertrag über die Europäische Union (EUV) : Artikel 27c [Antrag und Information]
  5. Vertrag über die Europäische Union (EUV) : Artikel 27e [Antrag und Genehmigung]
  6. Do environmental preferences in wealthy nations persist in times of crisis?
  7. Emotionale Zustände des Fahrers und die Auswirkungen auf das Fahrverhalten
  8. Optimized neural networks for modeling of loudspeaker directivity diagrams
  9. THE SOVIET CRACKDOWN ON LITHUANIAN PARTISAN MOVEMENTS (1946–1956) – A GENOCIDE?
  10. Social and economic value in emerging decentralized energy business models
  11. Thomas Hoffmann: TERRA. Globale Herausforderungen1: Die Zukunft, die wir wollen.
  12. The coronavirus pandemic as an analogy for future sustainability challenges
  13. Über die notwendige Unmöglichkeit einer allgemeinen Erziehungswissenschaft
  14. The Stability of Factor Sensitivities of German Stock Market Sector Indices
  15. Regional differences in soil pH niche among dry grassland plants in Eurasia
  16. Vasodilatierende Substanzen in Kläranlagenabläufen und Oberflächengewässern
  17. Entity Extraction from Portuguese Legal Documents Using Distant Supervision
  18. How and Why Precise Anchors Distinctly Affect Anchor Recipients and Senders
  19. Sachunterricht in Bildungslandschaften: Kooperation, Vernetzung, Partizipation
  20. Business Cases for Sustainability and the Role of Business Model Innovation
  21. Vasodilatierende Substanzen in Kläranlagenabläufen und Oberflächengewässern
  22. International Corporate Sustainability Barometer: Introduction and Structure
  23. Critical reflection on knowledge and narratives of conservation agriculture
  24. Zeit- und Einkommensarmut von Selbständigen als Freiberufler und Unternehmer
  25. Synergistic effects of non-Apis bees and honey bees for pollination services
  26. Marktabhängigkeit und ihre Bedeutung für die Grenzziehungen von Solidarität
  27. Vertrauensaufbau bei virtueller Kommunikation durch Ähnlichkeitswahrnehmung
  28. Vertrauensaufbau bei virtueller Kommunikation durch Ähnlichkeitswahrnehmung