Seminar on City Marketing and Planning 1992

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

Volker Kirchberg - Sprecher*in

    The arts as an ingredients of a liveable city and corporate actions as a way to finance them
    12.11.199213.11.1992
    Seminar on City Marketing and Planning 1992

    Veranstaltung

    Seminar on City Marketing and Planning 1992

    12.11.9213.11.92

    Krakau, Polen

    Veranstaltung: Seminar

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Öffentliche Nachhaltigkeitssteuerung
    2. Graphische Variation im Rahmen emotionaler Online-Praktiken
    3. Plant diversity effects on pollinating and herbivorous insects can be linked to plant stoichiometry
    4. Lesen Mädchen anders?
    5. Bloß keine Grüppchen bilden!
    6. Loving the mess
    7. Herausforderungen in der Grundschule digital begegnen
    8. Pflanzengesellschaft des Jahres 2023:
    9. The famine in Kazakhstan
    10. Homelessness, Housing Crisis and Solutions Made by Citizens
    11. Machining of hybrid reinforced Mg-MMCs using abrasive water jetting
    12. Fate of airborne nitrogen in heathland ecosystems a - 15N tracer study
    13. Zeig mir deine Clique, und ich sag dir, wie gern du liest ...
    14. The Influence of Personality on Career Decisiveness of Business Students
    15. Measuring positive sustainability - A systematic literature review
    16. Humanistic Management and Sustainable Transformation with Regional Scope on Germany, Austria and Switzerland
    17. Sandökosysteme im Binnenland
    18. Terrestrial and lunar impact breccias and the classification of lunar highland rocks
    19. Das transdisziplinäre Lehrforschungsprojekt “Leben 2014”
    20. Role of multi-microalloying by rare earth elements in ductilization of magnesium alloys
    21. Miteinander sprechen
    22. Professionalisierung inklusiver Schulentwicklungsprozesse
    23. Kunst zur Sprache bringen
    24. Jamming sustainable futures
    25. Visiting the Colección Poyón, or Indigeneity and the Nation-State in Guatemala
    26. Satan is Boring
    27. An Action Theory Approach to the Psychology of Entrepreneurial Actions and Entrepreneurial Success
    28. Moving Armies of Stop Signs
    29. Genese von Heterogenität im Fachunterricht - Ein Beitrag zur Kontextualisierung von Differenzierungspraktiken
    30. Tanz und Technologie
    31. Wie gehe ich mit schwierigen Schülern um?
    32. Die Ozonung von biologisch gereinigtem Abwasser
    33. Auslegung und Schicksal des Bieterangebots im Vergabeverfahren
    34. Bodensaure Eichen- und Eichenmischwälder Europas
    35. "Werkzeuge" des unternehmerischen Nachhaltigkeitsmanagements
    36. Quality content teaching for multilingual students
    37. Von der Innovation zum Corporate Spin Off

    Presse / Medien

    1. Fremde Stimmen im Ozean