International Conference on Education Research and Policy - ICERP 2019

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenForschung

Xing Liu - Teilnehmer*in

    24.05.201927.05.2019
    International Conference on Education Research and Policy - ICERP 2019

    Veranstaltung

    International Conference on Education Research and Policy - ICERP 2019

    24.05.1927.05.19

    Shanghai , China

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Forschende

    1. Marie Treek

    Publikationen

    1. School leadership support and socioeconomic status inequalities in mathematics and science achievement
    2. Travel behaviour of patients with haemophilia
    3. DIN
    4. Then and Now: The 20th Anniversary of the Washington Conference on Holocaust-Era Assets
    5. Außervertragliche Haftung der EG, judikatives Unrecht
    6. Economic/ecological tradeoffs among ecosystem services and biodiversity conservation
    7. Zur "Paradoxie" der sozialpädagogischen Diskussion um Sozialraumorientierung in der Jugendhilfe
    8. Einleitung: Recht in Bewegung
    9. Self-directed racialized humor as in-group marker among migrant players in a professional football team
    10. Moral Sensitivity as a Precondition of Moral Distress
    11. Herausforderungen des kulturellen Wandels in Richtung Nachhaltigkeit
    12. Interieur
    13. The Contribution of Fisheries Access Agreements to the Emergence of the Exclusive Economic Zone
    14. The Changing Role of Business in Global Society
    15. Schätzung des Projektfortschritts bei Fertigungsaufträgen nach IFRS
    16. Nicolai Hartmanns Neue Ontologie und die Philosophische Anthropologie
    17. Statistische Auswertungsverfahren nominalskalierter Daten
    18. Die Qual der Wahl
    19. Ein Smartphone-gestütztes internetbasiertes Programm für Patienten mit Diabetes mellitus Typ 2 und komorbider Depression
    20. Kommentierung von: Art. 340 AEUV
    21. Nachhaltig transformativ?
    22. Tunesische Transformationen
    23. Effects of digital video-based feedback environments on pre-service teachers’ feedback competence
    24. Nachhaltigkeit managen mit der Balanced Scorecard
    25. The impact of external auditors on firms’ financial restatements.
    26. Frühzeitige Identifizierung des Qualifikationsbedarfes für eine nachhaltige Entwicklung und Gestaltung von Berufsprofilen
    27. Reply to Maier et al., Szaszi et al., and Bakdash and Marusich