Why study International Business Administration and Entrepreneurship?

Research output: Contributions to collected editions/worksOtherEducation

Standard

Why study International Business Administration and Entrepreneurship? / Wenzel, Matthias.
Foundations of Management Entrepreneurship: Courses and Cases . ed. / Matthias Wenzel. 2. ed. Lüneburg: OS insights, 2023. p. 1-6.

Research output: Contributions to collected editions/worksOtherEducation

Harvard

Wenzel, M 2023, Why study International Business Administration and Entrepreneurship? in M Wenzel (ed.), Foundations of Management Entrepreneurship: Courses and Cases . 2 edn, OS insights, Lüneburg, pp. 1-6. <https://osinsights.org/wp-content/uploads/2024/04/foume_2nd.pdf>

APA

Wenzel, M. (2023). Why study International Business Administration and Entrepreneurship? In M. Wenzel (Ed.), Foundations of Management Entrepreneurship: Courses and Cases (2 ed., pp. 1-6). OS insights. https://osinsights.org/wp-content/uploads/2024/04/foume_2nd.pdf

Vancouver

Wenzel M. Why study International Business Administration and Entrepreneurship? In Wenzel M, editor, Foundations of Management Entrepreneurship: Courses and Cases . 2 ed. Lüneburg: OS insights. 2023. p. 1-6

Bibtex

@inbook{61af724581154668a37926aec2e6b5e4,
title = "Why study International Business Administration and Entrepreneurship?",
keywords = "Management studies",
author = "Matthias Wenzel",
year = "2023",
language = "English",
pages = "1--6",
editor = "Matthias Wenzel",
booktitle = "Foundations of Management Entrepreneurship",
publisher = "OS insights",
address = "Germany",
edition = "2",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Why study International Business Administration and Entrepreneurship?

AU - Wenzel, Matthias

PY - 2023

Y1 - 2023

KW - Management studies

UR - https://osinsights.org/books/

M3 - Other

SP - 1

EP - 6

BT - Foundations of Management Entrepreneurship

A2 - Wenzel, Matthias

PB - OS insights

CY - Lüneburg

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Lehre und Forschung im Projekt „Naturwissenschaftlichen Unterricht inklusiv gestalten“ (Nawi-In)
  2. Self-organized learning in vocational education
  3. Wirtschaft und Politik sichtbar machen
  4. Concept-Cartoons as a Tool to Evoke and Analyze Pupils Jugdments
  5. Canopy closure retards fine wood decomposition in subtropical regenerating forests
  6. Entwicklung eines Messstandes zur automatisierten Messung der radialen Lagerluft von Wälzlagern
  7. Das Kreischen der Sirenen1
  8. Einstellungschancen von Älteren
  9. Der Auftrag der Schule - heute
  10. Indien
  11. Das Unwort erklärt die Untat
  12. Urbanes Lernen
  13. Use of the excimer laser in stapes surgery and ossiculoplasty of middle ear ossicles
  14. (Außergerichtliche) Streitbeilegung in Unternehmensnetzwerken: eine Herausforderung für das Konfliktmanagement
  15. Paulus
  16. Proserpina
  17. Eine Concept-Map-basierte Seminarkonzeption zur Unterstützung eines differenzierten Wissensaufbaus im Rahmen einer reflexiv-inklusionsorientierten Lehrkräftebildung
  18. Simultane quantitative Erfassung der Abbaubarkeit und Toxizität von Umweltchemikalien
  19. Ecological quality as a coffee quality enhancer. A review
  20. Transferring an Analytical Technique from Ecology to the Sport Sciences
  21. Imitationsbehauptung und Rufausnutzung in vergleichender Werbung
  22. Environmental impact of vehicular traffic in Nigeria
  23. Selbständige Arbeitnehmer oder abhängige Selbständige?
  24. Unternehmensflexibilität
  25. Vorstellung eines Fragebogens zur Erfassung von Lernstrategien in mathematikhaltigen Studiengängen.
  26. Erläuterungen. Annotations.
  27. Entrepreneurship and professional service firms
  28. Arbeiterkulturen als Konfliktkulturen
  29. Diversität im Sportspielunterricht
  30. Erzeuger und Verbraucher in der Region
  31. Umweltorientiertes Markenmanagement
  32. Using social media photos to explore the relation between cultural ecosystem services and landscape features across five European sites
  33. Mentoring-Prozesse im Kontext von Bologna gestalten
  34. Organizational ambidexterity and student achievement
  35. Die Gruppe in der Gruppe
  36. Strategy for phytomanagement in an area affected by iron ore dam rupture