Why study International Business Administration and Entrepreneurship?

Research output: Contributions to collected editions/worksOtherResearch

Authors

Original languageEnglish
Title of host publicationFoundations of Management & Entrepreneurship : Courses and Cases
EditorsMatthias Wenzel
Number of pages6
Place of PublicationLüneburg
PublisherOS insights
Publication date2023
Edition1
Pages1-6
ISBN (electronic)978-3-9824435-4-6
Publication statusPublished - 2023

Recently viewed

Publications

  1. Portraits, photographs, and politics in the carpet medium
  2. Erhöhen Head-Up-Displays die Verkehrssicherheit?
  3. Validating the resource-management inventory (REMI)
  4. On Hypo-Real Models, or Global Climate Change: A Challenge for the Humanities
  5. Organisation
  6. Wissenstransfer für unternehmerische Nachhaltigkeit
  7. Lekcja 19-20
  8. The sustainability balanced scorecard
  9. Mündlich bewerten
  10. Asia in the edges: a narrative account of the Inter-Asia Cultural Studies Summer School in Bangalore
  11. Kleiner Versuch über das Selfie und sein Subjekt
  12. Ich wünsche mir, dass sich die Lehrer nicht überall einmischen und nicht immer gleich petzen
  13. Jugendgewalt und die maras in Zentralamerika - Ein Unterrichtsvorschlag für die Sekundarstufe II
  14. Das Controlling als Qualitätssicherungsinstrument der Corporate Governance
  15. Zeitbudget in Deutschland
  16. Das Zögern auf den Punkt bringen
  17. Das Kreischen der Sirenen1
  18. Adaptive survival mechanisms and growth limitations of small-stature herb species across a plant diversity gradient
  19. Earth stewardship: Shaping a sustainable future through interacting policy and norm shifts
  20. Influence of zinc and silver additions on hot tearing susceptibility of Mg-14Gd-0.4Zr alloy
  21. Mon masque appartient à tous
  22. Sustainability-Related Innovation and Sustainability Management
  23. Bewegung an der Wand
  24. The fall of the "great harlot" and the fate of the aging prostitute
  25. Potenziale eines nachhaltigen Unterrichts und einer nachhaltigen Schulentwicklung durch ein netzwerkgestütztes kooperatives Selbstlernen Berufsbildender Schulen
  26. Crisis, Crisis, Crisis, or Sovereignty and Networks