Weiblichkeit im Kontext häuslicher Gewalt

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Standard

Weiblichkeit im Kontext häuslicher Gewalt. / Ganterer, Julia.
In: Sozialpädagogische Impulse, No. 4, 2020, p. 16-19.

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Harvard

APA

Vancouver

Bibtex

@article{76b28fb869354946b7b9470d333dcb85,
title = "Weiblichkeit im Kontext h{\"a}uslicher Gewalt",
keywords = "Soziologie, H{\"a}usliche Gewalt, Weiblichkeit",
author = "Julia Ganterer",
note = "Titel der Ausgabe: Selbstbilder",
year = "2020",
language = "Deutsch",
pages = "16--19",
journal = "Sozialp{\"a}dagogische Impulse",
issn = "1023-6929",
publisher = "dialog one Direct Marketing GmbH",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Weiblichkeit im Kontext häuslicher Gewalt

AU - Ganterer, Julia

N1 - Titel der Ausgabe: Selbstbilder

PY - 2020

Y1 - 2020

KW - Soziologie

KW - Häusliche Gewalt

KW - Weiblichkeit

UR - https://sp-impulse.at/wp-content/uploads/2020/12/Inhalt-4-2020.pdf

UR - https://sp-impulse.at/archiv/

M3 - Zeitschriftenaufsätze

SP - 16

EP - 19

JO - Sozialpädagogische Impulse

JF - Sozialpädagogische Impulse

SN - 1023-6929

IS - 4

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Die technologische Bedingung des sozialen Selbst
  2. Protected area management in a post-natural world
  3. Culturally Aware Mathematics Education Technology
  4. Verschwörungstheoretikerinnen - Ein blinder Fleck?
  5. Place Studies in Art, Media, Science and Technology
  6. Die kulturelle Dimension nachhaltiger Entwicklung
  7. Jazz in Czechoslovakia during the 1950s and 1960s
  8. Nachhaltigkeitskommunikation und Bildungsprozesse
  9. Responses to Thanks in Ireland, England and Canada
  10. Governance in der internationalen Tabakwirtschaft
  11. Battery as a mediating technology of organization
  12. The Discourse Community of Electronic Dance Music
  13. Linguistische Grundlagen für den Sprachunterricht
  14. Children's Rights to Participate in Out-of-Home Care
  15. German Language Teaching and Learning in Tanzania
  16. Media Freedom and the Escalation of State Violence
  17. Lernen im Science-Center am Beispiel der Phänomenta
  18. Denn die Geschichten der Opfer sind das Wichtigste
  19. Der deutsche Föderalismus zwischen zwei Konventen
  20. Eherne Dichotomien und Diskrepanzen der Demokratie
  21. The Pervasive Role of Pragmatics in Early Language
  22. Improving Flood Forecasting in a Developing Country
  23. Theorie der Gesellschaft oder Regierungstechnologie?
  24. Intersubjectivity and alterity in the works of Kant
  25. Begleitetes Sterben als gesellschaftliches Phänomen
  26. The Weinberg-Salam Model of Electroweak Interactions
  27. An Arab Predecessor to Western (Trans-)Secular Thought
  28. Kompetenzen und Bildung für nachhaltige Entwicklung
  29. Storytelling for sustainability in higher education
  30. Factored MDPs for detecting topics of user sessions
  31. Sustainable development through aesthetic expertise?