„Vom ‚Kunstrichter‘ zur ‚Schwarmintelligenz‘: Zur Veränderung von Öffentlichkeitsstrukturen in Plagiats-Affären

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Original languageGerman
JournalÄsthetik & Kommunikation
Volume42
Issue number154/155
Pages (from-to)37-46
Number of pages10
ISSN0341-7212
Publication statusPublished - 2012

Recently viewed

Publications

  1. Verhalten ändern - im Team geht’s besser
  2. Landschaftserleben
  3. Public Value - Gesellschaftliche Wertschöpfung als unternehmerische Pflicht
  4. Gesellschaftlichen Wandel gestalten: Forschendes Lernen
  5. Figuration, Anschauung, Erkenntnis
  6. Landscape dynamics and chronological refinement of the Middle Pleistocene Reinsdorf Sequence of Schöningen, NW Germany
  7. Nationale Selbst- und Fremdbilder in Talkshows
  8. Argumentation und Redeformen
  9. Environmental Management Accounting
  10. Einsatz eines Frühwarnradars am Beispiel der Karstadt-Insolvenz
  11. Modellierung logistischer Prozesse in der Montage
  12. "Macht-los?"
  13. Emissions of polychlorinated biphenyls in Switzerland
  14. A systematic review of the impact of mindfulness on the well-being of healthcare professionals
  15. Identifying Global Challenges for Future Tourism and Tourism Management
  16. Unobtrusive Respiratory Rate Detection within Homecare Scenarios
  17. Coming late for dinner
  18. Sustainability Balanced Scorecards and their Architectures
  19. Staying with the Secret
  20. Legal Compliance
  21. Family firm identity and capital structure decisions
  22. Wirtschaftsinformatik in wirtschaftswissenschaftlichen Studiengängen an Fachhochschulen
  23. Transferring sustainability solutions across contexts through city-university partnerships
  24. Fortsetzung Kunstvermittlung
  25. Die informalen Rechtsmacher
  26. PoNa als inter- und transdisziplinäres Experiment in der Sozial-ökologischen Forschung
  27. Black and White Dogs - Conceptual Encounters
  28. Der (Konzern-)Lagebericht als strategisches Kommunikationsinstrument für das Value Based Management