Rainer Mühlhoff: Immersive Macht. Affekttheorie nach Spinoza und Foucault

Research output: Journal contributionsCritical reviewsResearch

Authors

Original languageGerman
JournalBehemoth : a Journal on Civilization
Volume11
Issue number2
Pages (from-to)135-137
Number of pages3
ISSN2191-7582
DOIs
Publication statusPublished - 2019
Externally publishedYes

Documents

DOI

Recently viewed

Publications

  1. Externe Rotation, Begrenzung von Prüfung und Beratung sowie Joint Audits
  2. Bildung für nachhaltige Entwicklung in der schulischen Praxis verankern
  3. A framework for business model development in technology-driven start-ups
  4. Traditional and modern ageism as predictors of workplace discrimination
  5. «Mein Kompetenzprofil» - Stärken erkennen und Selbstlernprozesse anstoßen
  6. Property, personality rights and data protection with regard to biobanks
  7. Career Decision Making, Stability and Actualization of Career Intentions
  8. Somewhere over the Rainbow: Sexual Orientation Discrimination in Germany
  9. Exports and Profitability -First Evidence for German Manufacturing Firms
  10. Jugendhilfe-Ombudsstellen aus wohlfahrtsstaatssoziologischer Perspektive
  11. Portraits von Underdogs. Bd. I: Lebenswelt und Biografie von Jungarbeitern
  12. Identifying Global Challenges for Future Tourism and Tourism Management
  13. Ductility and fracture behavior of cold spray additive manufactured zinc
  14. Mobile technologies, from telecommunication to media, ed. by Gerard Goggin ...
  15. Contexts and pragmatic strategies of COVID-19 related cartoons in Nigeria
  16. Bill Yousman: Prime Time Prisons on U.S. TV. Representation on Incarceration
  17. Point, line, surface as plane. From notational iconicity to diagrammatology
  18. A two-step approach for the prediction of mood levels based on diary data
  19. Berufliche Bildung für nachhaltige Entwicklung in der Kommunalverwaltung
  20. Zur Internalisierung von Lebenslangem Lernen an europäischen Hochschulen.
  21. Lernprozesse in der Berufsausbildung Nachhaltigkeitsorientiert gestalten
  22. Zum Verhältnis von Emotionalität und Rationalität in der Sozialpädagogik
  23. Monitoring the Monitor? Selective Responses to Human Rights Transgressions
  24. An analytical approach to evaluating monotonic functions of fuzzy numbers
  25. Chemieunterricht in Bewegung – Forschendes Lernen am Thema „Chromatographie“
  26. IN DER UMWELT ABBAUBARE CHINOLON-ANTIBIOTIKA MIT HEMIAMINAL-STRUKTUREINHEIT
  27. Ökonomischer Ansatz und die Theorie des Self-Command bei Thomas Schelling
  28. "Global competence" - der neue Fokusbereich in PISA 2018. Ein holpriger Start
  29. Vertrag über die Europäische Union (EUV) : Artikel 23 [Entscheidungsverfahren]
  30. Mit Schätzaufgaben zu einem adäquaten Verständnis von Messungenauigkeiten
  31. Digital language teaching after COVID-19: what can we learn from the crisis?
  32. Studentische Perspektiven auf die digitale Transformation der Hochschulen
  33. Modeling Interactions and Dependencies in Production Planning and Control
  34. On Hypo-Real Models, or Global Climate Change: A Challenge for the Humanities
  35. Sonderheft Medienökonomien, Zeitschrift für Medienwissenschaft, Vol 18, Nr. 1
  36. Scaffolding guided inquiry-based chemistry education at an inclusive school