Wimmer, J., 
2012, 
Unterhaltung in neuen Medien: Perspektiven zur Rezeption und Wirkung von Online-Medien und interaktiven Unterhaltungsformaten. Reinecke, L. & Trepte, S. (eds.). Köln: 
Herbert von Halem Verlag, 
p. 397-413 16 p. (Unterhaltungsforschung; vol. 7).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
 Wimmer, J. (Editor), Mitgutsch, K. (Editor) & Rosenstingl, H. (Editor), 
2012, Wien: 
New Academic Press. 
300 p.Research output: Books and anthologies › Conference proceedings › Research
 Wimmer, J., 
2012, 
Ungleichheit: medien- und kommunikationssoziologische Perspektiven. Stegbauer, C. (ed.). Wiesbaden: 
VS Verlag für Sozialwissenschaften, 
p. 323-344 22 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
 Wimmer, J., 
2011, 
Augmented Reality: Mensch, Raum und Virtualität. Hemmerling, M. (ed.). Paderborn: 
Wilhelm Fink Verlag, 
p. 147-161 15 p. (PerceptionLab; no. 1).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research
 Quandt, T. (Editor), 
Wimmer, J. (Editor) & Wolling, J. (Editor), 
2009, 
2 ed. Wiesbaden: 
Springer VS. 
339 p.Research output: Books and anthologies › Collected editions and anthologies › Research