Karl Mays "Im Lande des Mahdi"

Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

Authors

Original languageGerman
Place of PublicationOldenburg
PublisherIgel Verlag
Number of pages297
ISBN (print)3-89621-172-2, 978-3-89621-172-9
Publication statusPublished - 2003
Externally publishedYes

Publication series

NameKarl-May-Studien Bd. 7

Recently viewed

Publications

  1. "Wahre Scenen" oder Die "poetische Gestaltung des Wirklichen"
  2. Probleme des Cultural Misfit in einer globalisierten Arbeitswelt : grenzüberschreitende Akquisitionen und Zusammenarbeit im interkulturellen Kontext
  3. Überwachung des internen Corporate Governance-Systems nach § 107 Abs. 3 Satz 2 AktG durch den Prüfungsausschuss
  4. Lehren für und Lernen in heterogene(n) Gruppen
  5. Theoretische Konzeption und empirische Wirkung einer Lehrerfortbildung am Beispiel des mathematischen Problemlösens
  6. Business Model Assessment
  7. Do family investors differ from other investors?
  8. Sustainability Reporting in the German Banking Sector during the Financial Crisis
  9. Biocultural approaches to sustainability
  10. Macht und Ohnmacht in Medienkulturen
  11. Wann werden Serviceleistungen nachgefragt?
  12. Luftrummets organisering - på arbejde med Sloterdijk
  13. Schätzung des Projektfortschritts bei Fertigungsaufträgen nach IFRS
  14. A new species of the Aenictus wroughtonii group (Hymenoptera, Formicidae) from South-East China
  15. Nachhaltigkeitsberichterstattung
  16. Collective Chronopolitics
  17. Discontinuation of life supporting measures in Germany
  18. German taxi drivers' experiences and expressions of driving anger
  19. Ein Smartphone-gestütztes internetbasiertes Programm für Patienten mit Diabetes mellitus Typ 2 und komorbider Depression
  20. Auf die Temperatur kommt es an!
  21. Aenictus hoelldobleri sp. n., a new species of the Aenictus ceylonicus group (Hymenoptera, Formicidae) from China, with a key to the Chinese members of the group
  22. Adoleszenz, Krieg und Verfolgung
  23. The influence of empowering leadership on repatriate knowledge transfer
  24. Weibliche Information und männliche Unterhaltung?
  25. Eibach, Ulrich: Gott im Gehirn ? – Ich eine Illusion ?, Witten, 3. Aufl. 2010
  26. Ästhetische Einsamkeit: Bildung außerhalb des Kanons
  27. The Novel as Affective Site
  28. Fundamental social motives measured across forty-two cultures in two waves
  29. Firm Survival and Gender of Firm Owner in Times of COVID-19
  30. Unternehmerpersönlichkeit und Gründungserfolg