Interdisziplinär und international

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Authors

  • Karsten-Patrick Urban
Original languageGerman
JournalBeschaffung aktuell
Issue number6
Pages (from-to)66-67
Number of pages2
ISSN0341-4507
Publication statusPublished - 2003

Recently viewed

Publications

  1. Fraenkel versus Agnoli?
  2. (Re)Produktivität im Dialog mit der Praxis
  3. Ethik geht uns alle an
  4. Pursuing Sustainability with the Balanced Scorecard
  5. The Struggle for EU Legitimacy: Public Contestation, 1950-2005, by Claudia Schrag Sternberg
  6. Gesprochene Schulsprache in der Primarstufe
  7. Die Rolle der Lehrerpersönlichkeit angesichts der Möglichkeiten digitaler Technik
  8. Die „drohende Gefahr“ als Schlüsselbegriff einer Sekuritisierung des Rechts
  9. Rationale Irrationalität oder „Warum lehnen die Intellektuellen den Kapitalismus ab?“
  10. Selbstgestaltete Rituale in der Gruppenarbeit mit Kindern
  11. The Importance of School Leaders’ Attitudes and Health Literacy to the Implementation of a Health-Promoting Schools Approach
  12. Magnesium alloys for biomedical applications
  13. Organizational Ethical Cultures and Social Embeddedness – A Research Framework for Investigating Externally Anchored Organizational Worldviews
  14. European COMPARative Effectiveness research on blended Depression treatment versus treatment-as-usual (E-COMPARED): Study protocol for a randomized controlled, non-inferiority trial in eight European countries
  15. Simulating the fate and release of metazachlor and its transformation products metazachlor oxalic acid and sulfonic acid in a small-scale agricultural catchment
  16. Assessing Collaborative Conservation
  17. Tracking the early stages of child and adult comprehension of L2 morphosyntax
  18. Birth
  19. Erving Goffman: Social Embarrassment and Social Organization
  20. Mandatory non-financial reporting in the banking industry
  21. Global, lokal, digital
  22. Eine Tür ist eine Tür ist eine Tür
  23. Musical Instruments in the 21st Century
  24. Kritik postdigital
  25. Im pädagogischen Blick?