Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)
Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Standard
Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies). / Tiwari, Rajnish; Herstatt, Cornelius.
In: Science, No. 75, 2013.
In: Science, No. 75, 2013.
Research output: Journal contributions › Journal articles › Research › peer-review
Harvard
Tiwari, R & Herstatt, C 2013, 'Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)', Science, no. 75.
APA
Tiwari, R., & Herstatt, C. (2013). Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies). Science, (75).
Vancouver
Tiwari R, Herstatt C. Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies). Science. 2013;(75).
Bibtex
@article{6777d0b5811348708de19b5de8395cf0,
title = "Innovieren F{\"u}r Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenl{\"a}ndern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)",
author = "Rajnish Tiwari and Cornelius Herstatt",
year = "2013",
language = "English",
journal = "Science",
issn = "0036-8075",
publisher = "American Association for the Advancement of Science (AAAS)",
number = "75",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)
AU - Tiwari, Rajnish
AU - Herstatt, Cornelius
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Journal articles
JO - Science
JF - Science
SN - 0036-8075
IS - 75
ER -
