Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Standard

Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies). / Tiwari, Rajnish; Herstatt, Cornelius.
In: Science, No. 75, 2013.

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Harvard

APA

Vancouver

Bibtex

@article{6777d0b5811348708de19b5de8395cf0,
title = "Innovieren F{\"u}r Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenl{\"a}ndern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)",
author = "Rajnish Tiwari and Cornelius Herstatt",
year = "2013",
language = "English",
journal = "Science",
issn = "0036-8075",
publisher = "American Association for the Advancement of Science (AAAS)",
number = "75",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Innovieren Für Preisbewusste Kunden: Analogieeinsatz Als Erfolgsfaktor in Schwellenländern (Innovating for Price-Sensitive Customers: Using Analogies as a Success Factor in Emerging Economies)

AU - Tiwari, Rajnish

AU - Herstatt, Cornelius

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Journal articles

JO - Science

JF - Science

SN - 0036-8075

IS - 75

ER -