EuGH: Gerichtliche Zuständigkeit am Ort der Abrufbarkeit einer Internetseite

Research output: Journal contributionsNotes on court decisionsEducation

Authors

  • Fabian Sturm
Original languageGerman
JournalComputer und Recht: CR
Volume29
Issue number11
Pages (from-to)R115-R116
Number of pages2
ISSN0179-1990
DOIs
Publication statusPublished - 2013

    Research areas

  • Law

DOI

Recently viewed

Publications

  1. Proxy Politics
  2. Relations Between Idle Time, Exhaustion, and Engagement at Work
  3. Counting racism
  4. Lost in Media
  5. Recovery from work stress
  6. Kulturinformatik
  7. Direct hot rolling as a solid-state recycling process for green sheets production
  8. Recht im Alltag mit Pierre Bourdieu
  9. Germany
  10. The roles of the sharing economy in promoting sustainability communication and practices in China
  11. Vom Saulus zum Paulus ?
  12. Design of greener drugs
  13. Environmental Private Law
  14. Komitees gegen Folter
  15. The Statute of the International Court of Justice
  16. Gewalt
  17. 12. Fachgespräch der Clearingstelle EEG "1. Novelle des EEG 2012"
  18. Welfare with or without growth? Potential lessons from the German healthcare system
  19. In Rechenkonferenzen über Rechenwege sprechen
  20. Organizational Downsizing
  21. Free movement and the emergence of European social citizenship
  22. Entwicklung der Reflexion von Sachunterricht in der zweiten Phase der Lehrerausbildung.
  23. Equity, Education and Health: Learning from Practice
  24. Der Mobile Diagnoseassistent – Wie mobile Anwendungen die Pflege im häuslichen Umfeld verbessern können
  25. Tourismus
  26. Vorkommen von heterocyclischen PAK in niedersächsischen Fließgewässern
  27. Betriebssysteme der Wissenschaft
  28. Was ist Stakeholder Value?
  29. Verhindern und Normieren.
  30. Excessive gaming as a psychopathological disorder?
  31. Sharing economy
  32. PROVENCE - An Eight Issue Magazine Dedicated to Hobbies
  33. Sustainability Balanced Scorecard
  34. Rekonstruktive Forschung mit Akteuren im frühpädagogischen Praxisfeld
  35. Warum wir Tiere essen (obwohl wir sie mögen)
  36. Ein diversitätssensibles Einspielen
  37. Modelling the impact of climate change on Tanzanian forests