Erratum zu: Gesundheitskompetenz und Gesundheit von Studierenden unter besonderer Betrachtung der Lehramtsstudierenden (Prävention und Gesundheitsförderung, (2022), 17, 2, (224-231), 10.1007/s11553-021-00849-6)

Research output: Journal contributionsComments / Debate / ReportsResearch

Authors

In der ursprünglichen Version dieses Beitrags hatte leider eine Quelle im Literaturverzeichnis gefehlt und eine falsche Verknüpfung mit einer Literaturquelle war hergestellt worden. Die fehlende Quelle sowie der Verweis auf sie im Text wurden ergänzt. Die nachfolgenden Literaturstellen und ihre Verknüpfungen wurden angepasst.
Translated title of the contributionErratum: Health literacy and student health with special consideration to pre-service teachers (Prävention und Gesundheitsförderung (2022) 17:2 (224-231), 10.1007/s11553-021-00849-6)
Original languageGerman
JournalPravention und Gesundheitsforderung
Volume17
Issue number2
Pages (from-to)232-232
Number of pages1
ISSN1861-6755
DOIs
Publication statusPublished - 01.05.2022

Recently viewed

Publications

  1. Teachers and trainers in dual vocational training as change agents for sustainable development!? – Questions on the professionalisation of in-company trainers and vocational school teachers
  2. The role and benefits of population biological research for nature conservation monitoring
  3. Lobbying in Europe: Public Affairs and the Lobbying Industry in 28 EU Countries, edited by A.Bitonti and P.Harris (Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2017, ISBN 9781137552556)
  4. The concept of personal initiative
  5. Einbahnstraße Elektrizität
  6. Plattformgenossenschaften: mehr Mitbestimmung durch die digitale Renaissance einer alten Idee?
  7. Kritik des Ästhetischen - Ästhetik der Kritik
  8. Internetbasierte psychologische Interventionen
  9. Biogeography meets conservation: the genetic structure of the endangered lycaenid butterfly Lycaena helle (Denis & Schiffermüller, 1775)
  10. Forschendes Lernen im Masterstudiengang Systems Engineering
  11. Bildungsreise in digitale Welten
  12. Internationalisierung als Lernprozess - ein konstruktivistischer Ansatz
  13. § 289 c Inhalt der nichtfinanziellen Erklärung
  14. Anna Oppermann in der Hamburger Kunsthalle
  15. Lagrangian structures and transport in turbulent magnetized plasmas
  16. Empirisch fundierte Sprachkritik
  17. Digitalisierung und Arbeitsorganisation: Narrative, Praxis und Gestaltungsoptionen
  18. Changeability of pre-service teachers’ beliefs about multilingualism
  19. Barrel Finishing of Magnesium Alloys
  20. A portrait of the artist as a researcher
  21. Zur Tiefenstruktur des Bildungswachstums von 1800 bis 2000
  22. Arzneimittelrückstände in Trinkwasser und Gewässern
  23. Theology
  24. Rechtfertigungsstrategien kultureller Differenz